Gå til innhold

lille gutt og sambo er på lege vakten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hørte et brak og et hyl fra rommet til lille gutt i sted og da jeg kom opp så jeg at han har et kutt under haka på 3-4 cm som eg ganske dypt... huff og huff nå er de oppe på lege vakta for å se om han må sy.. Grøsser med tanken på at han må sy.. håper han slipper.. Jeg går i ring rundt meg selv for jeg må være hjemme her med lille søstera..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. =/ Håper det går bra med han da. =)

Hva skjedde?

*sender deg en klem*

Skrevet

Dei limar det sikkert!! Gutten min datt i bhg og fikk eit kjempe kutt i augebrynet og dei kjørte han på legevakta og der lima dei det. Så under haka vil eg tru at dei limar det, slepper det styret med bedøvelse og det og ta stinga. Det er enda meire brydderi med sying enn det limet.

Skal sjå det går bra!!

Gutten min var med rektoren på skulen og bhg og det gjekk veldig bra.

God bedring!!!

Skrevet

Huff:-( Håper det går bra! Hold oss oppdatert!

Skrevet

Uff da. Det går sikkert helt fint, men du verden så lite morsomt det er når de små har vondt.

Fortell hvordan det går da:-)

Skrevet

Håper han har det bra! Tror det ofte er værst for oss foreldre... Helt grusomt når de små får vondt!

Skrevet

det var 5 cm langt og han fikk 4 stifter i haka.. ingen bedøvelse.. tror det var greit at det var pappen som kjørte med han.. Nå ligger han og sover som en stein.. lurer på hvordan morgendagen blir med de store stiftene i haka.. jaja det gikk bra tross alt! han datt foresten mot hode gavlen på senga..tror jeg i hvertfall

Skrevet

Huff.. Det er sånn som kan skje, man kan ikke sitte på de 24/7..

god bedring til gutten din :-)

Skrevet

Uff, god bedring til gutten din og haaper det gaar bra med stiftene. Vesla her fikk fire sting i oeret sitt paa torsdag da hun datt og slo oeret paa sengekanten min. Men hun mere eller mindre full bedoevelse naar de skulle sy siden hun maatte ligge stille. Faelt er det for baade den lille og foreldre.

Store troesteklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...