Gå til innhold

Jeg har gitt opp, denne ungen kan bare bli der inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gjennom mange omganger maserier, maserier med 10 min mellomrom, nedpress, diare, oppkast, mer maserier og kynnere, men er det noen som tror ungen kommer ut? nei, den har tydeligvis ingen umiddelbare planer om det! Hadde forberedt meg på å føde før termin denne gangen, som de andre gangene, men den gang ei.

Nå begynner jeg faktisk å bli litt trassig, skal knipe igjen nå, på pur faenskap. Dersom denne ungen bestemmer seg for at den vil ut nå skal den få seg en liten overraskelse, nå kniper jeg bena sammen til det er termin+14 dager - to kan leke denne leken!! *hrr* =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. når har du termin da?

Skrevet

Om 7 dager, men har aldri kommet så nær termin med de to andre - og var tydeligvis ikke innstilt på å gå til termin med denne heller. Hadde ikke regnet med å bli så vanvittig lei :)

Skrevet

Hehe knip så mye du vil, er nok den lille som er sjefen der i gården ;-)

Høres slitsomt ut for deg ja.. skulle tro det vil skje noe mer snart. Ønsker deg lykke til =)

Skrevet

Hehe!

Jeg har sett en del av disse oppdragelsesprogrammene på TV, og der maser de ofte om at det er så viktig å vise hvem som har autoriteten. Så har småen tenkt å være vanseklig, synes jeg det er på sin plass at du er vanskeligere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...