OhMyGod!!! Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Vet ikke hvor jeg skal legge inn dette innlegget jeg, så tar det der jeg tror jeg får mest svar/hjelp, hvis det går bra:) Hadde piercing to ganger i samme brystvorten, og brydde meg ikke om den muligheten for at det gjorde at jeg ikke får til å amme på den siden.....(uuung og dum).......men nå sitter jeg her å lurer på om det er flere som har hatt piercing der, og hvordan det har gått med dere når dere ammet? gikk det? gikk det ikke?????????
mamman te Vetle og Alma Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Har hatt piercing ja, men tok den ut da jeg fant ut at jeg var gravid. Det gikk helt greit å amme ja! Kjente ikke noe forskjell jeg. Kom melk ut av hullene da;)
Bellen^2 Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Jeg tok ut min med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, og har ikke hatt noen problemer med ammingen pga den.
OhMyGod!!! Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 liten lettelse det da håper det går bra for meg og da gjør ingenting om det kommer melk ut hullene *ler* så lenge den kommer ut
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Har ammet to barn, og det var ikke noe problem. Tok de bare ut da jeg fant ut at jeg var gravid med den første.
Mamma`N Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 jeg tok den også ut når jeg fant ut jeg var gravid...eneste som skjedde med meg var at melken kom ut der piercingen hadde vært..babyen får bare litt mer melk av gangen på det brystet... kjør på med amming du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå