Siljevanilje:) Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Ble lurt av maseriene i dag og! Flere enn meg som har blitt lurt og skuffet x antall ganger? Betyr det at fødselen kanskje nærmer seg?
Spire nr. 5 Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 kan jo si det slik at jeg hadde maserier annenhver natt i 6 før min nr.2 kom - starta 4 uker før termin og så gikk jeg 14 dager over.... var rimelig lei og fortvila da ja!!! endte med at jeg måtte grine meg til å bli satt i gang på overtidskontrollen - helt utkjørt var jeg da... fikk egentlig ikke lov siden det var en fredag, men gikk tilslutt etter div styr. så kan gå en stund til, eller så skjer det noe rett rundt hjørnet - ikke godt å vite... lykke til!!
kleika Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 hejsa hehe ja de er lure de små som de erter jeg har været innlagt med prematur rier 3 gange siden uke 28 er nå 37+4 og da jeg var inn e sist hadde jeg 2 sm åpning da de sluttede så da rierne kom igjen i tirsdags tenkte jeg at nå kom han nok gik i 24 timer med skiftevis kynnere og maserier og tenkte nå da jeg er åpen er det bare at vente på de blir regelmessige,men det ble de aldri :-) troede egentlig ikke det var muligt at modne mere når jeg er begynnt at åpne sig,men det må det jo være. jordmor sagde ellers i mandags at med min historie kom han nokk snart da fødslen blir ved at gå igang og når du kommer til 4 cm åpning er du i fuld fødsel,men begynner og tro han venter til termin. så det er vanskeligt at svare på jeg har feks stor sannsynnlighed for at føde snart,men kan faktisk osse gå over tiden,det er der ingen der ved. så maserier øker sjansen for fødsel snart,men ingen garanti,er veldig forskjellig fra person til person.noen har ikke maserier før fødsel,noen har det flere uker før.jeg venter selv nr 2 og hadde ingen maserier overhodet med nr 1,men jeg ble osse sat igang 9 dage over tiden og da hadde jeg ingen åpning. men sier og håper jeg tar fødslen i etaper hehe så selve fødslen ikke blir for lang eller slem denne gang.men må osse sige jeg er glad for jeg nåede over 37 uker før fødsel,men nå venter jeg spennt hver dag så det kan bli en lang ventetid:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå