Elipepsi Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Går ofte forbi kirkegården hvor tippoldefaren til sønnen min ligger begravd. Sønnen min er oppkalt etter denne tippoldefaren. Har flere ganger observert at graven ikke blir stelt (ligger tett ved gangfeltet der jeg går). Derfor har jeg hatt kjempelyst til å gå innom og stelle litt på gravstedet, men har holdt tilbake hver gang, fordi jeg alltid har med meg hundene. Vet ikke helt hvorfor, men synes det er litt "rart" å ha med hundene inn dit. Vil ikke virke respektløs heller. Hadde dere reagert på at jeg har med hundene?
LindaKristin1980 Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Bare du ikke lar de tisse på gravstenene eller grave opp blomster, ser jeg ikke problemet
It's all about me Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Personlig synes jeg det er helt greit å ha med hund så lenge den holdes i bånd og ikke går oppå de andre gravene.
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Ta med deg hundene, men bare pass på de. Det gjør jeg. Har også vært redd for å virke respektløs, men kommet til at så lenge jeg har henne godt inntil med hele tiden, så er det ikke noe galt i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå