saga t Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 hei å hopp folkems, jeg har et aldri så lite problem her: jeg tok p-sprøyten i februar å har blødd siden da... jeg å forstår at dette ikke er helt etter boken, men det jeg lurte på var om noen har opplevd det samme og eventuelt hva som ble enden på visen...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 heia du:-) jeg gjekk på det i 6mnd...jeg blødde i ett sett og hadde smerter av den...jeg anbefaler på det sterkeste å ikke ta den!! men det er mange som toler den og...men jeg har en dårlig erfaring med den. gå heller på piller eller noe.
mor til 4 i mars Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 eg hadde ingen blødning men leddsmerter og gikt plager ville heller prøvd noe annet var eg deg
Ceti Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Bare slutt med den! P-sprøyta tror jeg har medført gjensnevrede eggledere hos meg, med et svangerskap utenfor livmora som resultat... Holdt på å gå riktig ille! Jeg blødde ikke i det hele tatt etter å ha tatt flere sprøyter, men det var utrolig mye småblødninger, lange, korte, uregelmessige i starten. Bare tull... Nei, slutt med den sprøyta med en gang - det er min anbefaling!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå