Gå til innhold

Dere fra oslo, er lysaker i sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke litt kjent i oslo. kommer fra bergen., men i lysaker holder en hunde osteopat til som jeg gjerne skulle besøkt. tenkte kanskje å ta tog til oslo, men åssen er det å komme seg til lysaker da? og hoteller i nærheten av lysaker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger rett ved Oslo, der går det både busser og tog. Vet ikke om det er hotell der, men det er jo ikke langt til Oslo.

Skrevet

Er ikke i sentrum, men enkelt å komme seg dit med tog. Ti min fra sentrum bare.

Er SAShotell der, men kan like gjerne bo i byen om det er billigere, så enkelt å komme seg dit uansett

Skrevet

Definitivt ikke sentrum, men lett å komme seg dit med enten tog eller buss - går hele tiden.

Kommer ikke på noen hoteller der, men det er ingen grunn til å bo på Lysaker selv om du skal innom noe der.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :)

kanskje bo i oslo sentrum da. og så ta taxi til lysaker. ikke så god på buss og sånn. og sikkert mest praktisk å ha med hund i drosje. litt stress å reise med hund. er vel ikke alle hoteller som aksepterer det...

håper jeg får med en venninne på turen.

Skrevet

mener at toget fra bergen til oslo stopper på lysaker???

Kan sikkert sjekke det på nsb.no

Skrevet

www.trafikanten.no så finner du en enkel reisemåte fra oslo til lysaker.

Lysaker ligger forøvrig ikke i Oslo, det ligger i Akershus fylke og i Bærum kommune.

Lysaker har togstasjon, så hvis du skal ta et nsb tog til Oslo så er det svært mulig det samme toget stopper på lysaker stasjon. Sjekk på www.nsb.no

Skrevet

bor selv like ved lysaker. det ligger på grensen til bærum. du kan feks ta 32 bussen dit. og nesten alle tog stopper der. tar vel 10min fra sentrum med tog

Skrevet

bor selv like ved lysaker. det ligger på grensen til bærum. du kan feks ta 32 bussen dit. og nesten alle tog stopper der. tar vel 10min fra sentrum med tog

Skrevet

Takker :)

men jeg må være veldig treig, fant ikke reiseruten på nsb.no :(

Skrevet

Tusen takk :)

Viser seg at jeg har en kompis som bor i bærum. var bare ti min fra lysaker. så kanskje jeg kan bo hos han. hvis ikke samboer blir for sjalu ;) nå mangler det bare å få time. håper jeg får det snarest. til helgen helst. for hunden har det ikke bra (

Skrevet

Hm, fant ut at det var billigere med fly enn tog..

Skrevet

Jeg bodde i Oslo sentrum før og jobbet opp forbi Lysaker, mener det var 32 bussen jeg tok ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...