Gå til innhold

Et mellomnavn som passer til Tobias??


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

Finnes det?? Vi har bestemt oss for Tobias, og egentlig gitt opp å finne et mellomnavn som går ann å bruke.. men så tenkte jeg spørre her da om noen har forslag..Vi skal ha Tobias som fornavn.

Vi synes det er fint i seg selv,men ønsker egentlig dobbeltnavn til lillebror også ettersom storebror har det.

 

Noen som vet om noen som har et mellomnavn til Tobias?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... tenker å foreslå Tobias Matheo jeg, hva synes du om det? Tenkte først på Tobias Leander, men da blir det litt for likt Rubens mellomnavn kanskje?

 

Tobias Matheo klinger godt synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! første som datt ned i hodet mitt var tobias nikolai, men det er jo ikke sikkert det faller i smak. ta for dere feks navneguiden her på siden og prøv dere frem ;-) vi har mellomnavn på alle våre, og har vært veldig bevisst på at de skal klinge godt sammen alle navnene, det vil si både for-, mellom-, og søskennavn.

 

lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Matheo høres bra ut..mmm trodde ikke det fantes noen som funket til tobias. Leander blir nok litt for likt rubens mellomnavn ja,jøss noen som husker det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias er så flott navn. Ikke "ødelegg" det ved et mellomnavn...det er nå min mening. Dessuten (er lærer i barneskolen), så er det vel så mye som 90 % av barna som har dobbeltnavn som IKKE bruker dem når de når skolealder. De velger dem bort selv rett og slett. Bare min mening som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker ikke mellomnavnet til storebror til hverdags heller.. er bare en tradisjon for oss å ha to navn.. alle i min familie har 2-3 navn fordi vi er fra sverige hvor det er veldig vanlig.ønsker å føre videre den tradisjonen. Men er nok ikke sikkert det blir noe mellomnavn heller.. så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en Tobias og er veldig fornøyd med det, synes det står best alene.

Men IKKE velg Andrè hvis du skal ha mellomnavn, det er bare SÅ oppbrukt og harry. Det er det mest brukte mellomnavn i Norge og utrolig kjedelig (på grensen til femi). Er nå min mening da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias Nikolai var ikke så verst...

 

Eller:

Tobias Ivo

Tobias Neo

Tobias Mio

Tobias Birk

Tobias Leo

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias Leander

Tobias Fredrik....veeldig kongelig da..

Tobias Sebastian

Tobias Felix ( hvis du ikke kommer til å bruke beggenavnene til daglig er dette fint synes jeg)

 

Nei dette var et vanskelig navn altså...

Ikke misforstå, Tobias er nydelig, men vanskelig å kombinere med et navn til

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg forvillet meg innpå hjemmesiden din forleden shuh ;-) Ruben er en skikkelig fin gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vurderte Aleksander som mellomnavn til Tobias - men droppet det da han ble født....hadde ikke brukt det likevel, så syns det var litt unødvendig;o)

Tobias er et vanskelig navn å ha mellomnav til syns jeg...men Tobias Leander, Tobias Nicolai og Tobias Matheo går greit syns jeg - i tillegg til Tobias Aleksander da;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...