Anquor Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 -Eg gledar meg til eg kan få på meg buksene mine -Eg gledar meg til å kunne gå i høghelte sko utan å vere øydelagt i fleire dagar etterpå -Eg gledar meg til å kunne ligge på magen -Eg gledar meg til å kunne sjå musa mi igjen -Eg gledar meg til å ha skikkeleg sex igjen -Eg gledar meg til å orke å gjere ting utan kvile pauser -Eg gledar meg til å kunne ete det eg vil utan å få halsbrann -Eg gledar meg til å orke å vere med på morroa ++++++++ Gledar meg selfølgeleg til å få prinsessa mi også!! det er det beste av alt! men dette kjem som store pluss i tillegg noko dokke gledar dykk til?
moly Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Eg gler meg te å kunne gå meg ein skikkelig tur igjen(og ikkje berre 50-100 meter sånn som eg har klart siden mars:() Og så alt det som du allerede har nevnt og mest av alt te å få treffe dette nurket som me har venta så lenge på
kokelimonke Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Jeg gleder meg til å: -drikke vin igjen :) (selv om det sikkert går enda et par uker til det da men) -til at maten smaker igjen, er sååå matlei, ingenting frister og alt smaker kjipt. -å kunne ta på seg sokker og sko uten større problemer -å kunne gå opp 2 trappetrinn uten å pese som en hval. -men mest av alt til å bli ferdig med denne ventingen og møte dette lille vesenet Ü
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Jeg gleder meg til: - å høre åå så fin du er på håret, eller har du fått ny topp, i stedet for kan jeg ta på magen, hvor lenge har du igjen?? så stor du er.... - ta et glass hvitvin på terrassen. -til å holde jenta mi i armene - holde helt rundt kjæresten min -klippe neglene mine selv - trille vogna vår... - til å bli mamma Kooos dere masse i kveld
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Gleder meg til å bli gravid igjen...heheheheh
Siljevanilje:) Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 -Gleder meg til at folk slutter å fortelle meg hvor stor jeg er! Herremingud, det er så irriterende! Spesielt når folk bruker begrepet tjukk! -Gleder meg til å kunne ta en røyk igjen. 8mnd uten nå, og fortsatt tenker jeg på det hver dag... Kanskje røykesuget har forsvunnet til jeg er ferdig å amme, for det blir ikke noe røyk før den tid. -Å ta et glass vin kan bli hyggelig! Grilling uten et glass og en røyk er litt rart... -Å få på seg sokkene!! -Gleder meg til å ikke fundere på hva som er kynnere og hva som er rier! -Gleder meg tilå gå tur med småen i vogn, ikke bare fordi det er superhyggelig å gå tur med en liten i vogn, men fordi jeg gleder meg tilå få bevege meg skikkelig igjen!
mamamaren Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Jeg gleder meg til - å kunne tisse mer enn 1dl om gangen - å kunne snu meg i senga uten "heisekran" - å kunne ligge på rygg (!) - å amme Lukas (og alt det der) - å se Lukas i armene til faren sin - å komme oppi mine vanlige klær igjen - å kunne gå i kjolene mine igjen (tar nok litt tid, men...) - å ta ei kald pils - å kunne ha sex i mer enn en stilling - å klare å barbere leggene igjen (!) - å få fødselen unnagjort (-3 i dag) - å få bort de tunge svangerskapskiloene - å slippe det grufulle, evige maset om "har du født enda?" "Når kommer han?" "Er du ikke lei?" - JO! - å få energien tilbake (ok, den tar nok sin tid...) - å klare å plukke ting opp fra gulvet - å spise blodig biff - å slippe kynnere - å lett kunne sprette opp av sofaen og senga - å ikke lenger ha skjev mage - (som nevnt over) å bli mamma... Mye å glede seg til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå