olebrum78 Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Skal lage en grønn salat, ønsker en god dressing til????
#Ariadne# Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 tzatziki er kjempe godt da.. 1 beger rømme 2 små kløfter med hvitløk salt / pepper halv revet agurk
suseduse Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 et beger rømme, en majones, litt ketchup, sitronpepper etter smak
stinky-monkey Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har en god oppskrift :-) Lettrømme!!! Ingenting er bedre på salat enn bare lettrømme ;-) Yum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå