Gå til innhold

1.oktober er D-dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg gjøre noe jeg har prøvd før, men gitt opp/kjedet meg/ umotivert/ grått over (stryk det som ikke passer)...slanke meg!

Jeg har fått høre fra legen min at hun tror at grunnen til at vi ikke er blitt gravide ennå er at jeg veier for mye....kanskje hun har rett, kanskje der er noe annet som er "feil". Uansett frem til da skal jeg leve et "lettere og rakere"-liv. Mer enn jeg allerede faktisk gjør.

Jeg har time hos gyn. 1 oktober og frem til den dagen skal jeg gjøre mitt ihvertfall!!!

Jeg liker ikke å telle kilo, så jeg skal heller bruke klær som "rettesnor". Jeg har kjøpt noen bukser i str 46-48 som er målet. Per i dag bruker jeg ca str 52 i bukse.(Jeg er 183cm lang...)

Første uken er unnagjordt..uten de største hinderne. Jeg måtte sette foten ned overfor min samboer i dag. I løpet av natten hadde han spist en halv pose med kavring, et halvt glass jordbærsyltetøy og en liter melk!!!

Jeg måtte få han til å forstå at slik kan kan ikke holde på, vi er sammen om dette, både med sex og mat!

God sommer fra Lille-Pu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til lille pu. Hold motet oppe. Du vil se at det vil gå opp og ned med slankingen og psyken, Men husk at når det første værste ukene er unnagjort, går det lettere etterhvert.. Ha en god st. hans. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...