Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 kommer du inn?? har sendt mail til [email protected] no,håpe på å få svar snart
♥ivf m/prins♥ Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Heisann! Nope, har ikke kommet inn enda......forb...... dritt!!!! Bra! Det skal jeg også gjøre! Endelig en mailadr. sier bare jeg.... Håper de får orden på det snart. Du får opp samme feilmelding som meg sant? Jeg har nye bilder av min vakre skatt som jeg dør etter å legge ut..... Vi får holde hverandre oppdatert! :-) Ønsker deg og lille Noah Alexander en riktig god St.hans :-)))
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 syns det e så rart.virker som at det er bare oss to...hehe... hva har vi gjort for noe galt??hehe... får ha en strålende santhans dokker å :-) :-)
Noah A*3 daga over* Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 ordna ny profil i....gadd ikkje det her...hehe
neutral Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 jepsi pepsi, det har jeg også gjort nå orket ikke mere av det tullet der, huska jo ikke hvor mange dager jeg hadde igjen eller noe. venter du på din lillegutt? kommer han om 23 dager? min kommer om 52 dager:) JIPPI!!!!!!!)))
Noah A*3 daga over* Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 har iallefall menstermin om 19 daga og ul termin om 23 daga.går etter ul terminen i..best det :-) kunne godt komme no straks syns i....begynne å bli utålmodig og kroppen verke...tungt..menmen...kommer når han kommer :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå