Gå til innhold

ivf med,e du her?ang din side


Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer du inn?? har sendt mail til [email protected] no,håpe på å få svar snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Heisann!:)

 

Nope, har ikke kommet inn enda......forb...... dritt!!!!

 

Bra! Det skal jeg også gjøre! Endelig en mailadr. sier bare jeg....

 

Håper de får orden på det snart. Du får opp samme feilmelding som meg sant?

 

Jeg har nye bilder av min vakre skatt som jeg dør etter å legge ut.....

 

Vi får holde hverandre oppdatert! :-)

 

 

Ønsker deg og lille Noah Alexander en riktig god St.hans :-)))

 

 

Skrevet

syns det e så rart.virker som at det er bare oss to...hehe...

 

hva har vi gjort for noe galt??hehe...

 

får ha en strålende santhans dokker å :-) :-)

Skrevet

ordna ny profil i....gadd ikkje det her...hehe

Skrevet

 

jepsi pepsi, det har jeg også gjort nå:)

 

orket ikke mere av det tullet der, huska jo ikke hvor mange dager jeg hadde igjen eller noe.

 

venter du på din lillegutt? kommer han om 23 dager?

min kommer om 52 dager:) JIPPI!!!!!!!:o)))

Skrevet

har iallefall menstermin om 19 daga og ul termin om 23 daga.går etter ul terminen i..best det :-)

 

kunne godt komme no straks syns i....begynne å bli utålmodig og kroppen verke...tungt..menmen...kommer når han kommer :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...