Gå til innhold

hva legger dere i ordent berta/berto?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Berta..kjære berta... barne-tv for noen år tilbake. Berta var en maskin på en fabrikk =0)

 

Berto...ingenting.

Skrevet

berto er det samme som berta bare på dialekt..

Skrevet

berta/berto = berte?

Ett litt smådeilig kvinnemenneske?

 

Eller?

Skrevet

det er sånn jeg ser på det ( smådeilg kvinnemenneske)

Skrevet

Ikkeno' spesielt. I "berta" legger jeg person av hunkjønn, vanligvis under 2 meter høy og 200 kg, men man skal ikke føle seg for sikker.

 

"Berto" høres ut som en hardangersk eller sogndalsk versjon av det samme.

Skrevet

Ei nett lita frøken... gjerne en del yngre enn meg.. Når man er "voksen" er man ikke berte mer, i mine øyne=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...