Gjest Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Berta..kjære berta... barne-tv for noen år tilbake. Berta var en maskin på en fabrikk =0) Berto...ingenting.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 berto er det samme som berta bare på dialekt..
trengerikkenick Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 berta/berto = berte? Ett litt smådeilig kvinnemenneske? Eller?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 det er sånn jeg ser på det ( smådeilg kvinnemenneske)
Gjest -<<- Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Ikkeno' spesielt. I "berta" legger jeg person av hunkjønn, vanligvis under 2 meter høy og 200 kg, men man skal ikke føle seg for sikker. "Berto" høres ut som en hardangersk eller sogndalsk versjon av det samme.
<3 Adrian <3 Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Ei nett lita frøken... gjerne en del yngre enn meg.. Når man er "voksen" er man ikke berte mer, i mine øyne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå