Blomsterenglene Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Og er det noen som kan gi meg oppskrften på den? Vil prøve å se om den funker på meg..
Twig Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Den fungerer den ligger på siden min, www.slanketips.piczo.com =))
Blomsterenglene Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 Takker.. Da skal jeg prøve den..
Twig Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 det er veldig viktig at du følger den til punkt og prikke ) man kan fort bli svimmel og uvel om man ikke gjør det
Blomsterenglene Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2007 Ok.. da skal jeg prøve så godt jeg kan. Leste den nå.. Suppen virka enkel å lage da.. trodde det var noe skikkelige avaserte greier jeg.. hehe..
Twig Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Hehehe, jaa.. jeg har ikke prøvd den selv, men vært effektiv for mange =)) Må oppdatere meg hvordan det går med deg da
Blomsterenglene Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2007 Det skal jeg gjøre.. Hehe.. Vet ikke når jeg begynner enda da.. Men jeg er for glad i søtsaker..=) Hehe.. og det er ike bra..
Twig Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Hehe, det er jeg og, dessverre men nå kunne jeg ikke drøye lenger psyke deg opp en dag og kose deg skikkelig og hoppe ut i det dagen derpå det funker her
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 gått på den jeg, fulgte den, og ja, jeg gikk ned. MEN...opp igjen etterpå, et par kg mer enn jeg var før jeg begynte å gå på den. Vet om flere andre som også har gått rett opp etterpå. Og for de som lurer: nei, jeg kastet ikke i meg sjokolade og hamburger når jeg var ferdig, jeg spiste vanlig.
Fisk med CV Skrevet 23. juni 2007 #12 Skrevet 23. juni 2007 Naturlig nok. Den eneste veien til et varig vekttap er å legge om livsstilen. Spise sunt og trene. Sultekurer fører bare til jojoslanking. Er uansett ikke mulig å miste 3 kg fett(er det ikke det man skal gå ned på den kuren?) på en uke. Så går man ned så mye er det vann man har kvittet seg med. For å brenne bort en kilo fett må man ha brukt 7000 kalorier. En vanlig person forbrenner rundt 2000 om dagen, og man skal jo ha i seg mat også, så det sier seg selv at det er umulig å gå ned så mye på ei uke. Skal man være fresh til en bestemt fest eller no kan det likevel hjelpe med en slik suppekur. Man får tømt magen, og da blir den jo som regel litt flatere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå