Mone snart3barnsmor Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 fordi du er gravid..... er normalt det. skal tøye å bøye på seg sånn at nurket ditt kommer seg ned til fødselen.....
*panama* med to søte små Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 jeg fikk vondt i skambeinet 2 dager før fødsel..Legen trodde det var fordi han festet seg og flyttet seg nedover;) Jeg hørte ikke noe snakk om bekkenløsning..
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Høres ut som bekkenløsning over symfysen, har hatt det hele tiden denne gangen her, men fikk det i uke 35 sist gang.. Sies jo at det skal bli bedre når hodet fester seg da, men..husker ikke hvordan det var sist!
Én til Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Hvis det er slike stikkinger som kan gjøre så vondt at man omtrent hopper i sofaen, så fikk jeg også det rundt uke 36 ca. Snakket med JM om det, og hun mente det er en nerve der nede som kommer i klem når babyen jobber seg nedover. Ikke farlig, bare vondt!
oktoberjentene;) Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 dette har jeg også.. kjempe vondt når det stikker skikkelig til..... men helt vanlig ja ifølge jm ..... =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå