Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 skrive ein mel til ei jente han hadde ein del med før for noen år siden der det stod. ha ei nydelig helg, berto!! eg er vell ein person som lett blir sjalu men eg har mine gode grunner for det!
manonym Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Hehe, jeg hadde i alle fall ikke vært noe særlig blid da nei!
OhMyGod!!! Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Hadde ikke tenkt mer over det jeg for å være helt ærlig. er sånt jeg kan skrive til mine venner, og samboern kan godt få sånne meldinger fra folk han kjenner:)
LisaColli Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 jeg er litt sjalu selv, men akkurat den der hadde jeg ikke tenkt mer på..
Fisk med CV Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Det men ikke vet har man ikke vondt av. Slutt og les mailene hans *
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 må bare lese sms og mailene hans.. han var utro mot meg i fjord sommer en måned før vi fikk sønnen vår og fikk ikke vite at han hadde vert utro før 7 måneder etter det hadde skjedd1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 skjønner deg godt!! jeg hadde også blitt sur! Jeg er av den sjaluetypen, prøver å jekke meg ned og ikke vise det. Vi reagerer forskjellig alle mann:) Hadde samboeren min vært utro så vet jeg ikke om jeg hadde orker mer av han men jeg hadde hatt antennene ute hele tiden. Travelt å ha det slik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå