Gå til innhold

Den hælvetes samboern min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han reiste til Danmark i dag uten å si ifra til meg! Jeg var i byen for å handle, så ringer han og forteller at han er på danskebåten. Kommer hjem på mandag. Hadde visst planlagt det lenge...

Hvis dere ser på nyhetene om noen som ble kaldkvælte neste uke, da var det nok han :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg helt for jævlig når jeg innrømmer at det første jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt var: HA! Ei som har det værre enn meg!

Hva er det men mannfolk egentlig? Jævla idioter hele søplegjenget!!!

Skrevet

Hahahaaa....er han en av de som aldri for lov el. tørr spørre om noe eller?

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Menn er søppel.

Skrevet

Nei, han var redd jeg ville være med...

Skrevet

Hehe...kan kansje virke sånn ja... Sikkert en som tror det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse :-DDD

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Ja, det er jo klart, bare fordi kona/kjæresten/samboer stiller litt krav så kan man stikke til danmark uten å si i fra - fordi dama stiller for høye krav. Logisk.

Skrevet

Min EKS gjorde også slikt. Derfor han er eks.

Skrevet

Kofferten har stått på trappa her...............

Skrevet

gjør det samme mot han neste helg!

Skrevet

Men, herregud da. Kall meg naiv, men gjør noen virkelgi slik da? Har dere ikke barn?

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende

Skrevet

Dårlig utgangspunkt for et langvarig forhold! Du skriver han var redd du ville være med. Kanskje på tide å la han gjøre ting alene eller? Hadde det vært min mann osm hadde gjort det der, hadde det vært et sikkert tegn på at det hadde klikka for han og han hadde måtet finne seg et annet sted å bo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...