Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 vet ikke helt hva det er.Jeg skal ikke gi til min.Vi har blitt enige om det.Ikke vet jeg hva jeg skal gi heller!Men jeg får av han,,tipper en diamant til gifteringen:)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 tror det..gav min et digitalt fotoapparat.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Tror det er veldig vanlig nå ja. Jeg gav mannen min en klokke.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Ganske sært å bli enige om at han ikke skal få, men du... Ville du godtatt hvis det var motsatt??
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Hallo,sært? Tror ikke det nei.Er jo "noe nytt" at begge gir til hverandre.Så det er ikke sært i det hele tatt.Vi er faktisk ikke så nøye på akkurat det.
sussa4 Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Jeg synes det er riktig at begge får. Egentlig er det vel fra gammelt av bare dama som skal (tror jeg) , men vi gir hverandre ring ( som jeg klarte å overtale ham til å ta på under vielsen) og så får han i tillegg gitar av meg dagen etter på morraen. Dette fordi min ring var dyrere enn hans vi ville gi hverandre for samme sum og så ønsker han seg veldig en gitar. Hehe.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Jeg vurderer å gi en innrammet originalstripe av Pondus (Frode Øverli), hvis jeg finner en med et passende motiv... Hva syns dere, teit eller kult..?? Min tilkommende er stor fan både av Pondus og Liverpool, men det er en del penger, kanskje noe annet mer personlig/romantisk?? Får bare håpe han ser verdien av det
Arb.ledig husmor Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Eg har tenkt på fiskestang, eller noen harley effekter... I fetteren min sitt bryllup for snart 10 år siden, fikk iallfall både han og ho morgengave )
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Jeg skal gi ham (og meg også da, hehe): Full spa-pakke dagen etterpå!!! Han kan bare glede seg (det gjør jeg også!!), men han vet ingenting - hihihi =) Han har aldri fått noe massasje før - han har hatt lyst, men ikke turt! Han skal få en kjempefin nytelsesdag =) Gleder meg til å gi ham en fin opplevelse...
Amy85 Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 Det er vanlig at begge får ja. Vi gifta oss på lørdag, og i morgengave hadde vi utrolig nok kjøpt så og si det samme til hverandre!! En figur fra Willow Treeserien som vi samler på, som heter "promise", og er en dame og en mann om holder rundt hverandre, den hadde begge kjøpt til den andre parten..hehe... Og i tillegg fikk jeg et lekkert hjerte i hvitt gull, med mange diamanter i av ham, og han fikk kjede til gifteringen sin, siden han ikke kan bruke den på jobb siden han er elektriker.
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 skal gi han bryllupsreise i morgengave. Mamma spytter i 25000 til brylluppet han ikke vet om, og drømmen hans er at vi kunne hatt råd til bryllupsreise, og nå har vi det... Dette får ikke han vite før han vokner på morgenen etterr brylluppet. Gleder meg enormt til å se ansiktet hans når han pakker opp billetter til en romantisk drømereise for to Blir utfordrene å holde på hemmeligheten i over et år!! Lykke til i valg av morgengave. Husk at bryllupet i seg selv gjerne er etter kvinnens ønske og drøm. Morgengaven til mannen er derfor en av de få tingene hvor han blir husket og satt i fokus!!
mammatilsommeren Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 jeg synes også at han burde få...og da har jeg tenkt på hellikoptertur...han spiller fotball og da har jeg tenkt å lade ved fotballbanen og hente han.......uten at han vet det da....så må morran kommer jeg nok til å si at gaven hans får han dagen etter og at det er en overraskelse!
Grete_76 Skrevet 1. juli 2007 #15 Skrevet 1. juli 2007 Jeg ga min kjære et lite bilde av en mannehånd som holdt en liten baby og skrev: Hei pappa - gleder meg til å se deg for første gang på ultralyd. Han ble skikkelig rørt. Vi dro og så på dansebabyen vår dagen etter at vi kom hjem fra bryllupsreise.
jente,jente, ? Skrevet 1. juli 2007 #16 Skrevet 1. juli 2007 Jeg gav mannen min klokke i morgengave Han ble kjempefornøyd.. også fikk jeg klokke av ham.. hehe, vi måtte smile litt da ja
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #17 Skrevet 1. juli 2007 Ja, det er vanlig. Min mann fikk barbermaskin. Han har aldri tatt seg råd til å kjøpe en, så jeg kjøpte en til 1500 kr til ham.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #18 Skrevet 2. juli 2007 helt ærlig så hadde jeg ikke tenkt på dette med morgengaver jeg, men det hadde HAN! jeg fikk et nydelig klov-smykke i både hvitt og glut gull med en STOR diamant i! det passer perfekt til forlovelsesringene våre som er i hvitt gull og som vi "pusset opp" med diamanter til bryllupet for å ha dem som gifteringer også!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #19 Skrevet 2. juli 2007 Min skal få morgengave..... bilder av meg ;=)
Lille jente Skrevet 3. juli 2007 #20 Skrevet 3. juli 2007 Syntes pondusgaven var en kjempe god idè. Det er sånt gutter liker! Ellers har jeg gjort noe annet som gutter liker, hehe...min mann skal få bilder av meg! For 2 uker siden var jeg hos fotograf og tok bilder. Det var kjempe gøy. Tok ganske mange bilder, og de 12 beste fikk jeg i et album. Så på bildene har jeg, på det ene, en hvit skjorte som jeg stjal av mannen min + en svart bokser og svarte stilettheler. Så har jeg bare boksen. Og så avsluttet vi med brudeundertøyet, slør og diadem. Syntes bildene ble veldig fine, og smakfulle. Og tror min mann blir kjempe glad!!
Maritbrud Skrevet 5. juli 2007 #21 Skrevet 5. juli 2007 Synes det er en genial idé med orginalstripe. Min mann er også kjempefan av Øverli. Æ har lyst å gi han det samme....si i fra hvis du får det til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå