Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse på babytøyet kjøper dere mest av? 50 eller 56? og vasker dere alle klærne før babyen skal bruke de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøper str. 56, satsar på at ho får str. 50 i gave om ho treng det....men str.50 varer sjelden lenge.....

og ALT tøy blir vaska!

det inkluderar vaskeklutar,sengekle,laken,handukar, så og sei alt ho skal vere i kontakt med....

Gjest Ut på tur
Skrevet

Kjøper ingenting størrelse 50. Husk at størrelse er en betegnelse på hvor lang ungen er.Mange unger som er 50 cm eller mer når de blir født.

Jeg fikk sjøl en kjole str 50 da jeg ble født, den var for liten fra dag en :(

Alt skal vaskes. Klær/tekstiler man kjøper i butikken er møkkete. De har blitt tatt i av mange mennesker helt fra produksjonen og har sikkert ligget på gulv og vært i møkkete lokaler. I butikkene er det også mange som tar på dem.

Skrevet

Har ett barn fra før og jeg har absolutt ingenting i str 50 og fikk aldri bruk for det sist heller.

Så jeg kjøper ikke noe mindre enn 56. (noe som også var for lite etter 2 mnd)

Gjest Når Kommer Egentlig LynVingen?
Skrevet

Vi har mest i størrelse 56 vi, fint lite og ingenting i 50 egentlig. Er jo noen som får små barn, ved termin, der ungene svømmer i 56, men med mindre foreldrene er veldig små, er det kanskje ikke noe vits i å satse på akkurat det? ;)

Skrevet

jeg har kjøot litt i 50 no da jeg har mine mistanker om en liten baby.. om hun ikke får brukt det så mye får så være---

Skrevet

jeg har kjøpt like mye i 50 som i 56 egentlig... da snuppa ble født var hun 50 cm, men hun svømte i str 56, så jeg angret på jeg hadde lite i 50 til henne...

det skal litt til at babyen er så stor at str 50 ikke blir brukt i det hele tatt...

Skrevet

Har bare kjøpt 56, og alle gavene vi har fått til nå er i størrelse 56.

Alt ferdig vasket, inkludert senge klær, dyne, etc.

Skrevet

Jenta vår var 51 cm lang og veide 3800 g da hun ble født. Vi brukte likevel str 50 de første ukene:)

Skrevet

Jeg har bare kjøpt 62.. Fått beskjed av alle jeg kjenner om at man får så mye i de minste størrelsene at man må gå å bytte i større størrelser uansett. Men skal kjøpe noen bodyer og pysjamaser i 56 hvertfall. Det er vel ikke det du får mest av i gave. Er vel helst sett med bukse og genser eller sparkebukser?! Tror ikke jeg tør kjøpe 50.. Både meg og sambo var over og rett under 4 kg når vi ble født. I tilleg var vi på ul i uke 27 og da veide babyen 1250 g!!! (850-900 vanlig) Får heller sende noen på h&m hvis småen kommer for tidlig eller er mindre enn forventet:)

Skrevet

Har kjøpt lite klær....har vært så heldig å fått masse klær + bruker klær fra de andre 3 var små....

Det jeg har vasket og ordnet klart,er for det meste i str 56.

Alt er heldigvis linet og lagt i skuffer og skap nå, så nå kan gullet bare komme......

:)

Skrevet

Jeg har visst kjøpt altfor mye i str. 50... Typisk meg, førstegangs ;-) Heldigvis var det på tilbud, av typen 15 kroner for en body... Puh!

Skrevet

Har bare kjøpt størrelse 56. Gavene har også vært størrelse 56.

Alt ferdig vasket og ligger i kommode og stellebord (3 dager til termin..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...