En_av_hver Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jeg skal, mannen min er på jobb, blir borte i en uke. Er ikke helt alene da, har jo to som snart sover:-) Synes faktisk det er helt greit jeg, triver i mitt eget selskap. Kanskje det hadde vært verre hvis det hadde vært solskinn.....men her regner det i bøtter og spann... Du da? Hvorfor er du alene i kveld?
Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Det skal nok jeg. Sambo er bortreist i helgen, storesøster er i seng og lillebror (som bæsjer høylydt akuratt nå) skal snart stelles og forhåpentligvis sovne han også. Men barna og jeg har feiret tidligere i dag da, og kost oss masse med grillmat og hoppeslott=)
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Jepp. Eller gutten min ligger og sover da, så er ikke hjemme alene. Sambo og jeg skulle egentlig på sommerfest i dag, men det skar seg med barnevakt i siste liten, så da dro sambo siden jeg skal ut neste helg : )
Piri Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2007 Faktisk av akkurat samme grunn som deg, En_av_hver. Ble invitert bort, men orket ikke ut i dette griseværet.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 jupp..akuratt som jul,nyttår og alle andre helligdager...sånn er det og være alenemor på 18..venna er jo sefærgelig på fylla eller hos familie. jaja overlever sikkert..
Fisk med CV Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Signerer alenemødrene, men ja ikke alene. Men snuppa la seg kl 18 i dag, så her sitter jeg....
Piri Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2007 Kanskje vi skulle smelle sammen en god gammeldags dib-fest??? Her har parabolen kollapset i regnet........tror jeg. eller kanskje det er det der JÆVLA FØRBAIINNA DRITTREET som står i hagen og er så fullt av vann at det henger foran skitparabolen. Vet ikke....skal skyte ned både treet og paraboljæveln.snerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 Hvorfor? Fordi mannen min var utro med eksen han hadde for 14 år siden, 2 uker etter datteren vår kom, beskyldte meg for å være det, kom hjem, var med på terapi, men preterte å kalle meg en hore. Blir ikke noe mer her, nei.
Solitude Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 Joda, sitter her jeg alene. Barna har sovnet. For noen dager siden så snakket mannen min om å gå ut i båten i kveld men her er det for mye vind for at det skal være koselig tur. Så vi bestemte oss for å gå på kino istedenfor, nå som vi endelig hadde barnevakt (vi har barnevakt ca 2-3 ganger i året!) Men det var FØR han og svigerfar begynte å snakke om at de egentlig burte fixe taket i garasjen. Noen isopor plater som har ramlet ned, så mannen min presterte å komme til meg og si: Du, jeg og pappa har tenkt å gå fixe taket. Og så sier han: hvis ikke vi heller skal ta en tur ut isteden ? Ble så skuffet at jeg sa det var HELT greit at de fixet taket, interessen er jo så stor å gå ut sammen med meg. Tusen takk svigerfar, ikke nok med at du parkerer den "#%"#%"% bobilen din her i flere uker men nå skal du også ødelegge våre planer. Så ofte som vi kommer oss ut. Jepp, som far som sønn kansje.
~hope~ i 7.himmel Skrevet 23. juni 2007 #12 Skrevet 23. juni 2007 jepp..jeg. Samboern er på jobb til 23 og skal tidlig opp,så han går nok mer eller mindre rett i seng.Vært alene hele dagen og blir det hele morgendagen.Syns ikke jeg kan dra noen steds heller med ei lita tulle på 14 dager og amming hele tiden.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 23. juni 2007 #13 Skrevet 23. juni 2007 er ikke helt alene da.... lille gutt ligger oppe å sover.... han har feber... snuppa sover borte og mannen min er på fest. jeg er ikke der forde vi ikke fikk barnevakt til lille gutt... men nå er han jo syk så da hadde jeg ikke dratt uansett.....
stinky-monkey Skrevet 23. juni 2007 #14 Skrevet 23. juni 2007 Jeg er også alene i kveld! Minsten har sovnet, og de to største har overnattingsbesøk av ei vi passer i kveld, så de kommer til å holde det gående til langt på natt kan jeg tenke meg. Ikke mye ro å få her i huset. Gubben er ute i kveld. Bryr meg ikke så mye jeg, driter i hele St.Hans for å si det helt ærlig. Akkurat som en vanlig kveld for meg :-) Også regner det jo bøtter og spann ute, så da er det ikke så mye å gjøre uansett. Vi hadde tenkt å grille i dag, men det gadd vi ikke i dette været. Så her sitter jeg alene foran min beste venn pc'en ;-)
3 blå Skrevet 23. juni 2007 #15 Skrevet 23. juni 2007 Litjen ligger å traller i senga, sambo er på jobb og jeg koser meg med pcèn Skal snart finne frem potetskruer og sjokolade, mmm Vi har vært på ei hytte i ettermiddag sammen med mamma, pappa og noen venner. Har spist rømmegrøt og spekemat Så vi fikk litt St.Hans feiring likevel, selv om vi ikke fikk med oss noe bål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå