Gå til innhold

hva ville dere trudd viss typen hadde

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrive ein mel til ei jente han hadde ein del med før for noen år siden der det stod. ha ei nydelig helg, berto!! eg er vell ein person som lett blir sjalu men eg har mine gode grunner for det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkeno'.

Men om jeg reagert negativt på det, ville jeg vurdert om jeg trengte hjelp med sjalusien min og om jeg egentlig hadde noe med å lese min partners meldinger.

Skrevet

det har skjedd ting som gjør at jeg må inn å sjekke han.. noe som er helt greit for han siden han har gitt passorde sitt til meg

Skrevet

Javel. Men det er jo umulig for fremmede mennesker her å vurdere forholdet deres ut fra hva som har skjedd tidligere når du ikke forteller om dette, men om en episode som høres fullstendig uskyldig ut. Som sagt, det eneste jeg reagerte på i din fremstilling var at du sjekket din partner.

Skrevet

Jeg reagerer på at du sier at du MÅ gå inn og sjekke ham! Hva tror du? At du kan vokte ham og passe på hva han gjør slik at han ikke er utro? Da må du nok tenke om igjen.. Han kommer til å være trofast eller ikke okke som. Eneste du oppnår er å bli sett på av ham som kontrollerende og klamrende. Menn har det med å forlate slike damer... Og det vil du vel ikke?

Fortell ham at du vet at han er et voksent menneske, at du stoler på at han elsker deg og er trofast. Det er egentlig alt du kan gjøre. Han må være frivillig trofast, alt annet blir umulig over tid.

Hvis min type hadde sendt en slik melding? Det villle jeg ikke funnet ut, for jeg sjekker aldri hva han gjør. Ingen av oss har vært utro noengang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...