Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Ikke bare en dråpe for å sjekke temp, men skikkelig slurk? Jeg gir mm med god samvittighet, men har en sperre for å drikke det selv, hehe=) Er jo noe som kommer fra min egen kropp, men... Nei!
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 ha,ha nei-og det kommer jeg ikke til å gjøre heller!!
*mamma* snart bryllup Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Nei, og for min del kunne jeg ikke tenkt meg det, men mannen til ei som bor i nabolagt her, var så tørst når han våkna (på melk, og det var tomt) så han drakk melka i flaska til barnet hehe
Fisk med CV Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Setter meg ikke akkurat ned på kveldene og koser meg med et glass morsmelk, men har smakt for å sjekke at den ikke er sur. "Vanlig melk" kommer som regel fra kroppen til et dyr som sover i sin egen avføring, vet ikke om det er så mye bedre...
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Har smakt noen dråper, men ikke en hel slurk. Da tror jeg at jeg hadde brekt meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå