*mamma* snart bryllup Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 (men er så liten aktivitet der) så sitter jeg her syk å alene. Vi var i samtale med presten, ha spurte om vi ville "bare" svare ja eler som den amrikanske gjenta etter ham. Sambo stakkar ble skeptisk si jeg ville det så får håpe det går godt:) Mange som har gjort det samme? (aldri hørt om den versjonen i norge jeg:)
IziBizi Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Vi fikk også tilbud om det, men vi valgte den vanlige metoden. Er så redd for å bli skjelven i stemmen og si feil.. hehe.. Men lykke til!
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 vi fikk også tilbud om det. men ble anbefalt av vår prest å følge den norske versjonen, og vi syntes det var greit å si minst mulig... så da gjorde vi det.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Vi hadde engelsk seremoni på tinghuset i Bergen(familie fra nederland og norge), og vi sa bare "ja" eller "I do" for å spikke fliser. )
stinky-monkey Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Vi ble gift foran en dommer i USA, og da måtte vi gjenta det han sa. Jeg hang meg helt opp i ett ord som han sa som jeg ikke klarte å uttale skikkelig. Jeg øvde inni meg om igjen og om igjen, så når han begynte å spørre meg så datt jeg helt utav det, og måtte be han repetere det han sa. Og når vi kom til det ordet, så klarte jeg pokker meg ikke å uttale det skikkelig, og fikk dermed en skikkelig latterkrampe. Pinlig? Neida, ikke i det hele tatt ;-) Blir flau bare jeg tenker på det.
*mamma* snart bryllup Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2007 Hehe...måtte le litt når jeg leste det. Fler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå