Gå til innhold

Er det bare oss som skal "daffe" hjemme i kveld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor er det småduskregn i dag, og egentlig frister det mest å bare være hjemme...

Har jentungen på 2.5 som sikkert hadde syntes det var gøy å se litt bål, men det kommer jo et neste år også tenker jeg....

Føler lissom ikke for å traske rundt blandt masse ukjente folk (vi er forholdsvis nyinnflyttet på feltet), med DEN kulemagen og greier...

(17 dager til UL termin)

Så jeg og samboer har kjøpt inn ingredienser til pepperbiff med fløtepoteter, en pose smågodt og brus... Han får vel invilget en øl hvis han vil.. hehe...

Tenkte å se en god film, og slappe av når jentungen er i seng..

Flere enn oss som bare skal være sofagriser i kveld.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alene i kveld, så her blir det bare daffing hjemme :-)

Skrevet

Her skal vi også være hjemme i kveld! :-)

Frister ikke å ut, for her regner det også!

Ungene og vi skal kose oss med hjemmelaget pizza i stedet for grillpølser i kveld! :-)

Så får vi heller satse på at det blir grillvær en dag med det første i stedet! :-)

Skrevet

har jobbehelg,så er skikkelig trøtt idag,skal ikke på jobb før 17 i morgen,så resten av tiden frem til da,skal det slappes av;)

kjøpt snop,chips/dipp,se&hør,pizzaindegrienser og brus...så her blir det sofakos ja;) er innvitert på tre bålgreier,men er ikke lysten i det hele tatt da det regner også. sambo ville ut,men fant ut at han ville være hjemme han og;))))) me happy;) (han var på blåtur i går,så er nok kosesjuk ja)

ha en fin lørdagskveld da folkens;)

Skrevet

Skal være hjemme vi også... Blir vel til at vi ser OlsenBanden på tv2 for ente gang hehe Det regner i Lillestrøm idag og har vært ufattelig trøtt i det siste så ikke mye annet som frister.

Skrevet

vi skal grille litt på altan, se en film og bare kose oss=)

gidder ikke dra på noe båltur, nettopp kommen hjem av jobb så=)

Skrevet

stille og rolig her å.. småtufset jeg for tiden, litt influensa i kroppen. Vi har sol ute og barna leker på lekeplassen i vente på bålet som skal tennes. Vi har kjøpt inn til taco ikveld, så når samboer har sovet middag så ska vi frotse i taco :D nam nam

Skrevet

Rolig hjemmekveld vi også, og det er bare deilig. Sambo skal på jobb i morgen, så det blir vel max to pils til grillinga tenker jeg. Griller helt enkelt, noen pølser og litt chips bare =)

St Hansfeiring har dabbet av for oss de siste årene uansett. Men når lillegutt blir tre-fire år vil jeg nok føle det er litt koselig å oppsøke fjære og bålbrenning. Akkurat i år er det i allefall deilig å daffe hjemme ;-)

Skrevet

no har vi vært i hagen i og grillet og kost oss..akkurat benket oss foran tven med chips,brus og snop.. 6 åringen ska få se "voksen" olsenbanden å gleder seg såå mye...haha

jaja koslig det da..men gla jeg har pc i tillegg..haha

Skrevet

Her blir det også full laxing.. sambo er i gang med å lage taco, smågodteskålen og brusen står på bordet, og tven er på.. Regn og grått ute, så da er det jo en del deiligere å bare sitte inne og kose seg.. Deilig med inne-kvelder når det regner ute:)

Skrevet

Jeg har faktisk vært i utdrikningslag, men har nå kasta inn håndkle. Var ganske sliten, PLUSS at jeg klarte å ødelegge nederste delen av støtfangeren på bilen og er passe nedfor av den grunn. Gubben er på annen fest og koser seg nok ute i regnværet. Han skulle bare visst hva som venter hjemme i garasjen......

Skal rigge meg til i sofaen nå :)

Skrevet

nå er pizza bestilt, her blir vi boende i sofaen i kveld!

jeg hadde eksamen i går, og er IKKE i humør for noe mer enn å se en film og strikke:)

Fint vær i Bergen i dag, faktisk, så for dem som har bil er det sikkert fint å reise en plass til et bål. Men vi bor midt i et boligområde, ser ikke for meg mange bålene her, akkurat:)

Skrevet

Vi bor i Oslo og her er det øsepøseregnvær. Så vi sitter og ser på tv. Har spist hjemmelagd pizza og nå koser vi oss med brus og godteri. Namnam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...