Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Ønsker alle en god St. Hans og håper at dere har bedre vær enn det er her,her har det regnet siden torsdag så det blir ingen bålbrenning på oss.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 ærsj så kjipt å ha regn på en dag som denne, det er typisk for 17.mai her, regner bestandig=( i dag har det regnet litt i formiddag her men nå på ettermiddagen å kvelden har det vært sol å blå himmel ,så det slår fort om=) god sankthans til deg og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå