Gå til innhold

Noen som er lekne i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her på jobb og kjenner kåtheten bruse i kroppen. Er det en jente her inne som kjenner på den samme følelsen i kveld? For ordens skyld, jeg er utstyrt med stake... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er leken i kveld.

koser med meg selv..mmm..deilig

Skrevet

gjerne for meg;)

Skrevet

setter meg ned ved siden av deg og kysser deg forsiktig på munnen. Lar tunga leke over leppene dine samtidig som jeg legger en hånd over et av de deilige brystene dine....

Skrevet

små biter deg i leppa og leker med tunga di.

lar hånda gli nedover magen, stryker deg fjær lett over pikken din.

Skrevet

Pikken reagerer momentant, og banker hardt mot buksestoffet. jeg knepper opp bh'n din og ut spretter to deilige bryster. jeg klemmer dem begge og småbiter i vortene. suger i meg et av brystene dine sdamtidig som jeg knepper opp buksa di...

Skrevet

jeg kjenner hånda di stryker over den nybarberte musa mi..mm..det er deilig.

jeg tar av deg buksa, frem kommer den deilige stive pikken din...

Skrevet

mmm.... jeg elsker luka og smaken av nybarbert mus...jeg beordrer deg til å legge deg på ryggen slik at jeg kan forsyne meg av godsakene. Jeg sprer beina dine og ser opp i det deilige kjønnet ditt. du er våt og lukter himmelsk. kysser deg forsiktig på innsiden av lårene, småbiter på min vei mot kjønnet ditt. samtidig runker jeg meg selv lett... finner de ytre kjønnsleppene dine og suger på dem. Lukta av fitta di gjør meg ør, jeg bare må smake deg skikkelig. Legger leppene om tappen din og suger den forsiktig...Mmmm, lar tunga trenge forsiktig inn i den varme fitta di...

Skrevet

aahh..er så kåt, det renner av meg.

jeg elsker tunga di, vil ikke at du skal stoppe, jeg klarer ikke ligge rolig.¨jeg klyper meg lett i brystvortene og virkelig nyter tunga di...

Skrevet

elsker å høre at du nyter behandlingen du får. det gjør meg om mulig enda kåtere! pikken banker veldig nå. Snur meg over deg slik at du kan suge meg mens jeg slikker fitta di. lar tunga gå inn og ut av deg samtidig som jeg presser en finger lett mot rumpehullet ditt.... skal vi fortsette f.eks på msn?

Skrevet

smaker på deg. slikker på hode, opp og ned staken. pikken din er deilig. tar deg inn i munn, suger deg inn ned i halsen.

suger og ronker deg samtidig.

jeg liker når du leker med rompehullet mitt.

fortsette her litt til.

Skrevet

Mmmm.... du suger meg så vanvittig deilig. Det er så digg å kjenne at du tar meg helt ned i halsen. Kjenner av og til at tennene kommer borti skaftet. mm...Hører gurglelydene fra halsen din. jeg stikker en finger opp i fitta di og fukter den godt. presser den så opp i rompa di samtidig som jeg suger på tappen din og gir deg to fingre opp i fitta....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...