Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg??????? (sorry detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan jo bare ringe føden og spørre.......men har lyst til og høre om noen her inne har vært borti lignende før jeg gjør det......!

Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive det.....men når jeg våkna i dag tidlig var trusa mi våt.....!

Dette er tredje dagen at skjer......!

Utover dagen i dag har jeg merket at det har kommet ut "noe".......!

Det er tynt som vann.....og lukter ingen ting for å si det sånn......vet ikke hvordan jeg skal beskrive det på andre måter!

Det ligner ikke på utflod heller.......for det har jeg hatt en del av de siste par ukene spesielt!!!!

Huff dette er nesten ekkelt og spørre dere om......men er det noen som har opplevd lignende?????

Håper noen kan svare meg............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke h va det er, men ring føden du.skader ikke det.

Skrevet

Hadde bare vært kjekt og hørt om noen andre har opplevd lignende..............men jeg burde vel ringe og høre!

Jeg er forresten i uke 36.......har igjen nøyaktig 5 uker til termin i dag!!

Skrevet

vet ikke, men kanskje d er fostervann?? Sikkert lurt å høre :-)

Skrevet

Kan en lekke fostervann uten at det er et tegn på at fødselen er i gang da tro????????

Skrevet

Jeg opplever akkurat d samme hver gang jeg går på do! Hvis jeg går uten klær, for eksempel hvis jeg skal i dusjen eller om natten.. D kommer noe rennende ut av meg, nedover beina! D ser litt hvitt ut, tror jeg. Lukter ikke. Men jeg er rimelig sikker på at vannet ikke har gått! For d har jeg vært med på før.. Kanskje d bare er en form for utflod?! Eller noe som blir trykket ut av blæra?? Vet ikke...

Skrevet

Høres ut som du kan lekke litt fostervann. Er nok best å ringe føden å forklare ja. Ikke verdt å ta noen sjanser :)

Skrevet

Jeg har det samme, reiser meg fra toalettet og så renner det. Trodde det var urin men det er det ikke. Fortalte det til jordmor som sa det var tyntflytende utflod, lukter ikke men er veldig tynt. Har slått meg til ro med dette jeg da, men aldri dumt å spørre en gang ekstra da.Har også 5 uker igjen til termin.

Skrevet

Takk for mange gode svar.

Jeg ringte føden jeg.....og de ba meg om å komme med en gang.

Jeg kom hjem for et par timer siden.

Ble undersøkt nedentil,og de tok prøver for å se om det var fostervann som kom ut......noe det heldigvis ikke var!

De sa det mest sannsynlig var tynn utflod rett og slett, som lignet på vann!!

Visste ikke at utfloden kunne bli så tynn en gang jeg.......men ble da en erfaring rikere i det minste!!!!!

De tok også vanlig ultralyd for å se om det var rikelig med fostervann,og om babyen hadde det bra.

Alt var heldigvis bare bra med alt der inne=)

I morgen skal sykehusbagen pakkes........i tilfelle det skjer noe litt tidligere enn forventet....hehe=)

Fikk litt panikk da vi måtte reise på sykehuset i dag....hadde jo ikke pakket en eneste ting......!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...