MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Før jeg i det hele tatt TURTE og prøve noen bukse fra "gamle dager" Kan ikke akkurat si jeg har blitt tynn... Hehe! Har godt med mage gitt. MEN...... DEN PASSA!!!! Gjett om jeg føler meg fin og lekker idag da.. Har familieselskap idag til den 4 år gamle stedattra mi! Føler meg lekker... Nå driter jeg i magen! Hehe! Neste steg.... gå på vekta etterhvert så jeg vet hva jeg har å trille vekk?
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Chickasnuppiisssss:))))))) <3 Tipper du er rålækker i buksa jeg.. hihi (Malin her btw )
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Hey Chicka! Så koselig å se deg hr også.. er liksom så vant til å se prinsessechicka m gromgutten.. nå er det MAMMAchicka Grattis altså.. Jeg turt ikke gå på vekten.. fikk så rare hoftr etter fødsel.. men er -2kg nå fra startvkt
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 Jepp, er her inni mellom ballonger, kaker og gnåling av tanter osv! Hehe Barneselskap er gøy dere! Kommer nok sterkere tilbake når vi kommer enda mer i rutine her! Har ennå besøk av foreldrene mine som jeg ikke har sett på ett år. Så blir lite data de neste dagene! Men jeg bare MÅTTE fortelle det med buksa! hehe Forundrer meg ikke om jeg mista 10 kg under fødselen ... Lillegutt alene var jo 4,2 og morkaka mi var visst gigantisk i tillegg til at jeg hadde sjokkerende mye fostervann sa de! For ikke snakke om alt vannet i bena mine som først IDAG endelig har begynt og forsvinne litt... Første gang på over en mnd jeg har hatt på meg vanlige sko =)=)=) SÅ nå ser livet bra ut! Hehe! Bare solen kommer skal vi ut å trille mer også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå