MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Før jeg i det hele tatt TURTE og prøve noen bukse fra "gamle dager" Kan ikke akkurat si jeg har blitt tynn... Hehe! Har godt med mage gitt. MEN...... DEN PASSA!!!! Gjett om jeg føler meg fin og lekker idag da.. Har familieselskap idag til den 4 år gamle stedattra mi! Føler meg lekker... Nå driter jeg i magen! Hehe! Neste steg.... gå på vekta etterhvert så jeg vet hva jeg har å trille vekk?
*Vi blir 5* Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Er det sant?!Så deilig..jeg kom ikke oppi de gamle buksene før 3 mnd etterpå el noe...Hihi...Bra for deg!! =))
oktoberjentene;) Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 wow.. du er heldig ass ;o) hehe.. jeg vet at det ikke blir tilfelle her i gården..... kos deg/dere så mye i kveld da.. koselig med familiebesøk ...... nå har jeg laget mat og leid film... kooose oss vi også ;o) sees snart.. klem
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 Vet du hva..... jeg hadde ALDRI trodd det selv heller vennen! Jeg gikk tross alt opp 22 kg eller noe! Men det gikk faktisk! Og den buksa var rimelig trang før jeg ble gravid også.... Men nå er joggebuksen på igjen!7 timer får holde! Gjestene er gått nå! hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå