Gå til innhold

Ser det teit ut med bikini og addidas-shorts

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et innendørs badeland? Er så sjelden på et slikt sted at jeg aner ikke hva som er "lov". Fant bikini i dag, men ikke truse selvfølgelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. Sett mange som går med det i basseng jeg.. Om jeg synes det er så pent er en annen sak :o)

Skrevet

Du skal da vel bare bade og ha det gøy ;o)

Skrevet

Hvorfor ikke?:)

Skrevet

Jeg synes det ser teit ut, men i et badeland er det ikke så ille nei, mange rare påkledninger der, hehe..! ;-)

Skrevet

jeg hadde ikke reagert om jeg hadde sett deg=)

Skrevet

synes faktisk det er bedre en bare bikini. Spesielt hvis du skal vandre rundt omkring.

Skrevet

jeg badre alltid med bade shorts jeg:o)

Haater å føle meg "naken" blandt folk...

Hadde ikke reagert om jeg så deg:o)

Skrevet

Hehe, skal jeg bade så sverger jeg til bikini, bikinitruse under og shorts utenpå der igjen... klarer bare ikke gå rundt i bare bikinitrusa... kan hende det ser teit ut, men det får så være.... ta på deg shortsen og vær glad..

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare meg. `Føler meg naken ja i bare trusa. Og har jeg bikini-truse, så er det bokser.

Skrevet

Njaa, helt ærlig, sånt bryr jeg meg ikke om, så lenge folk ikke er nakne på et badeland ;))

Skrevet

mange som gjør det, men jeg synes det ikke er noe særlig fint, men folk tenker nok ikke noe over det

Skrevet

Tenker alltid at de som går med bikinioverdel og lang shorts til må ha fryktelig dårlig selvtillit jeg. Men er ikke som jeg bryr meg mer enn det gitt, tenker "uff, stakkars", og ferdig med det.

Skrevet

Nei har ikke noe vanskelig for å innrømme at jeg har det med tanke på kropp.

Skrevet

Hvorfor ikke ha på badedrakt? Slipper da å føle seg å naken og avkledd, da.

Skrevet

Jeg har ikke:( Men hvis jeg hadde, så hadde jeg tatt den på:)

Skrevet

Ser rart ut, synes jeg. Det kan da heller ikke være noe behageligt med en stor våt shorts. Hva med et sån bikini-skjørt?

Der finnes også sån store bikini-truser som dekker alt og når ned på lårene. I gammel stil. De synes jeg er fine, men da må bikini-toppen nesten være i samme stil.

Skrevet

Nei,bruker det jeg også.Har både mann og barn så folk trenger ikke se på meg..Hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...