Gå til innhold

IKKE BRUK natusan sine produkter. LES!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært på et seminar , og der fikk vi opplyst endel ting om natusan. dette var et hudpleieseminar.kombinert med babymassasje kurs. det er gjort tester med natusan sine produdkter og man kan faktisk fjerne maling med våtserviettene!! vi fikk dette demonstrert også . det er jo helt vilt. samme med oljen , den legger seg som et lag utenpå huden , og huden får ikke puste . resultatet er tørrere hud. fikk beskjed om å lese bakpå pakningen på babyprodukter , og om det sto : parafinium der så IKKE bruk produktet ! det er utrolig sterkt middel . å skal IKKE brukes på hud. det samme gjelder kremer osv til deg selv: står det parafinium på pakken : IKKE BRUK ! dette foredraget ble holdt av lege/helsesøster/hudpleier. tenkte det var greit å vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke Natusan sine produkter jeg heller, men man kan faktisk fjerne maling fra huden med vanlig matolje..

Skrevet

Hvis det er SÅ farlig for små barn.. HVORFOR er det ingen som går ut i medier og sier det?Tilogmed barsel bruker Natusan. Det er tydeligvis ingen som bruker natusan for tiden.. Men overskudd på flere millioner har de hvert år. Rart det der...

Gjest irismor
Skrevet

Har brukt natusan siden snuppa kom. Hun har til dagsdato ikke vært sår i stumpen eller tørr hud enda. Hun er 13 mnd.

Er du klar over at xp-våtservietter (Obs sine) fjerner motorolje, kulepenn og maling. De våtserviettene er faktisk kommet veldig godt ut i forskjellige tester. Og er anbefalt å bruke til små stumper.

Skrevet

enig md pølsa. vist det er så farlig. hva er grunnen til at natusan baby oljen fikk 6 i testen fra tv-hjelper deg? og den inneholder faktisk det stoffet parafinium. her kan du se resultatet fra testen selv:

http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/klaerogutstyr/barn/article654154.ece

ellers har grønn hverdag testet stelleprodukter. og resultatet kan du lese om her:

http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2754

og her er mange av natusan produktene godkjente.

Skrevet

Synes det er rart at natusan er så ille. Det brukes jo natusan både på barsel og andre avd. på sykehusene rundt om. Både shampo/såpe osv på sykehusene er gjerne natusan. Fikk utdelt mappe med natusanprodukter da jeg fikk alle mine.

Jeg bruker ikke natusanprodukter hverken på ungene eller meg selv, men det er rett og slett fordi jeg ikke liker produktene.

Skrevet

Alle våtservietter fjerner maling, bare så det er sagt;o)

De er helt perfekte til det bruket. Det er pga at den inneholder olje...

Jeg bruker konsekvent ikke natusan, har aldri likt de. Men fint du sier ifra=)

Skrevet

liker heller ikke natusan, er så sterk lukt og oser parfyme, her har jeg brukt babyline og produkter fra apoteket siden snulla ble født

Skrevet

De fleste oljer fjerner vel maling? Så syns ikke det var så skremmende akkurat det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...