Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et innlegg på aleneforeldreforeldre forumet, at samværsforeldre har ansvaret for henting/bringing. Stemmer dette? Har nemlig aldri hørt noe om dette.... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste jeg også, men jeg viste heller ingenting om dette.. Vi har delt omsorg da, så her gjør vi sånn at den som skal ha samværsuke henter..

Skrevet

Tror det står at kostnaden skal deles, men vet ikke om det står no om hvem som skal gjøre jobben, skal sikkert deles den også.

Hos oss er det alltid far som henter og bringer, både til samvær og når noe er glemt i det andre huset, samme hvem sitt hus det er. Så når barna har glemt noe hos mor som de bare må ha, som laderen til nintendoen, så henter far den. når de har glemt noe sånt hos oss, så leverer far den. Men det er så lite å bråke om akkurat det der, så han/vi lar det passere.

Skrevet

Vi har sjekket det opp, og de sa det skulle deles på. Mor kjører en vei, og vi den andre. ( kunne også kjørt hver vår helg...)

Skrevet

Har lest litt, og det står faktisk at samværsforeldre skal hente....om ikke annet er avtalt.

Skrevet

Stemmer nok dette ja, men personlig mener jeg at det mest riktige er å dele på det.

Skrevet

Ja, er enig i det. Men, har en eks. som er veldig opptatt av regler, så blir greit å "slenge denne i bordet" om han er for ufin:--)

Skrevet

Samværsforelder skal hente/bringe, men man skal dele på utgiftene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...