Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Hei! har en veninne som er opptatt av alle som er "fine gravide", dvs. en liten søt kul på magen. Kjenner jeg blir så irritert, hun kommenterer det ofte til de som er tynne med en en liten kul. Jeg var vel en av de når jeg fikk første mann. Nå skal jeg ha nr. to og føler meg helt annerledes. Noen forslag til hva jeg kan si til henne? Hun har ikke barn selv.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jeg mener ALLE er "fine gravide", jeg da.... For hva mener venninnen din da med det motsatte, "stygg gravid"?? Nei, hadde ikke giddet å bry meg med å si noen til henne. Vent til den dagen hun blir gravid. Så kan du jo si: "synd du ikke ble "fin gravid..." He, he...neida...
*1+1=2 små* Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 skjønner hva du mener, jeg ser vel egentlig bare litt lubben ut hehe:P kusina mi sa til meg: vel magen din ser ikke gravid ut akkurat ja TAKK sier jeg:P Synes også at gravide med en liten søt mage er fine, men går alltid utifra at de akkurat er 25 uker på vei eller noe...og jeg synes at folk som har SIKKELIG mage er minst like pene:)
Bleieskiftarbeider:D Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Alle gravide er vakre på sin egen måte:D Om kulen er liten og rund eller eggformet! Vær stolt uansett, og (unnskyld utrykket) drit i din uvitende venninne. Jeg mener at det er kun overfladiske mennesker som presterer og si noe sånn. Du er sikkert kjempe vakker:D:D:D:D Og ikke la noen fortelle deg noe annet!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Hvis jeg var deg ville jeg blunket til henne og sagt at jeg gledet meg til HUN ble gravid;) hehe.. Altså.. Ikke sagt det sarkastisk, men rett og slett sagt at "Ja, det er vanskelig å vite hvordan kroppen reagerer på et svangerskap. Lurer på hvordan du blir. hehe.. Kanskje du blir ...." osv, osv Da får du henne til å fokusere litt på seg selv, og kanskje hun tenker tanken at Oi, shit!! Det er jo ikke sikkert at JEG bare får en bitteliten kul på magen. Lykke til
Bdancer Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 hm... Kan jo si at du var sånn med førstemann, men at man gjerne har anderledes kropp med nr 2, men at du allikevel føler deg fin.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Er kanskje litt overfølsom for tiden. Men takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå