Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke på sånne løgntester. Hvis jeg blir koblet til en sånn, og får spørsmålet om hvorvidt jeg har vært i fengsel, så må jeg svare ja.

Da er det litt kjipt om jeg ikke får forklart meg videre, siden grunnen til at jeg har vært i fengsel er et besøk på glattcella da jeg gikk i barnehagen.

Men fengslet har jeg aldri vært =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he,he...hvorfor tenker du på det,skal du bli løgntestet? Da spør de nok ikke om du har vært i fengsel men om du har sittet i fengsel...

Skrevet

hehe dilemmaet kommer da om hun satte seg ned da hun var i fengselet...=??? *knise*

Skrevet

å, jeg vet ikke hva de spør...men jeg begynte å tenke på det da jeg så et program der de løgntestet folk. Det er egentlig ganske vanskelig og misvisende og bare svare ja og nei på spørsmål.

Hvis du bare kunne svare ja eler nei på dette spørsmålet, hva ville du svart?

" har du sluttet å slå din mor?"

Skrevet

hmm..vanskelig spørsmål det der ja.. jeg vet ikke hva jeg hadde svart jeg.

Er ikke alltid like lett å bare skulle svare ja eller nei. Godt vi i de fleste sammenhenger har mulighet til å svare annerledes eller forklare oss.

Har du planer om å havne i fengsel da Fertila? Siden du spør mener jeg:p

Skrevet

huff, nei. Innsatt er en karriere jeg ikke tar sikte på =), forsåvidt heller ikke ansatt. Tror også at jeg ikke hadde passet til frivillig insattvenn. Er litt redd for kriminelle jeg.

Skrevet

jeg sitter og ler av deg fertila,hvorfor stilte du egentlig spørsmålet?

Skrevet

Er du redd for kriminelle? Hihi, jeg har sett for meg deg som den tøffe dama som hadde skremt livshiten ut av de fleste jeg:p Har lest mange av innleggene til Dodge og deg på bim og her;)

Skrevet

Fertila da, er DU pingle? Hadde jeg aldri trodd! *glise*

Men hvorfor spør du egentlig?

Skrevet

spør hva? Og jeg er egentlig ikke en pingle, men jeg tror at hadde jeg møtt en sånn diger voldskjempe så hadde jeg vært litt skjelven.

Hvitsnippsforbrytere er jeg derimot garanter ikke spesielt redd, bare ufattelig foraktelig...hehe

Skrevet

Hm, nei, det var vel ikke noe spm egentlig.. Men hvorfor sitter du og tenker på sånt da, er vel mer riktig å spørre :-)

Dessuten tror jeg ikke alle i fengsel er digre voldskjemper :-p

Skrevet

Aner ikke hvorfor jeg tenker på slikt...tror bare jeg har kjedeseghjerne i dag. Regnvær og syke unger.

Skrevet

hoho... bare du ikke pønsker ut noe som sender deg inn til de digre voldsmennene så....

for øvrig, om du havner der, har du ikke pønsket godt nok :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...