Gå til innhold

I morgen er det barnedåp.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud som jeg gleder meg.

Tenk så fort tiden går. Jeg har jo nesten ikke følelsen av å ha gått gravid lenger. Men jeg har et nydelig bevis her da.. hi hi..

 

Nå skal jeg begynne på dåpskaken. Jeg elsker å bake.

Skal lage en marsipankake 30*30cm. Formet som en seng. Men en baby sovende på, med dyne over seg..

Gleder meg til å begynne nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dåp er en staselig dag! Og du verden så kreativ du er, hørtes såå stilig ut den kaka =)

 

Lykke til med den store dagen. Hva slags mat serverer dere forresten? Har begynt å tenke på sånt selv jeg, selv om det er flere måneder til vår dåp ;-)

Skrevet

er lille gullet mange mnd da?

Skal ha dår 9september noe jeg gleder meg masse til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...