Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Herregud som jeg gleder meg. Tenk så fort tiden går. Jeg har jo nesten ikke følelsen av å ha gått gravid lenger. Men jeg har et nydelig bevis her da.. hi hi.. Nå skal jeg begynne på dåpskaken. Jeg elsker å bake. Skal lage en marsipankake 30*30cm. Formet som en seng. Men en baby sovende på, med dyne over seg.. Gleder meg til å begynne nå.
Love my kidz Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Ja dåp er en staselig dag! Og du verden så kreativ du er, hørtes såå stilig ut den kaka =) Lykke til med den store dagen. Hva slags mat serverer dere forresten? Har begynt å tenke på sånt selv jeg, selv om det er flere måneder til vår dåp ;-)
FruV Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 er lille gullet mange mnd da? Skal ha dår 9september noe jeg gleder meg masse til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå