Gå til innhold

Guri malla som jeg kjeeeedeeer meg...zzz..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting på tv, ikke har jeg noen god bok å lese, har lest 2 aviser (bare kjedelig de og), hadde kjøpt 2 blader til å "spare" til ting skjer (i tilfelle ting går treigt), nå har jeg lest det ene, mannen er ute, har vært på en liten rundtur i dag, er for trøtt til å gå ut en gang til (+ at jeg orker ikke å regne bort) og er for rastløs til å legge meg nedpå for en dupp....

og jeg som trodde utålmodigheten ikke hadde tatt meg helt enda,hmm.. må nok innrømme ventetiden har begynt for fullt.

det var dagens sukk fra meg, eneste trøsten er vel at vi er flere i samme bås??!! -og at snart blir det ikke tid til mye kjeding ;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og er sååå lei av å ikke orke å være med på de gøye tingene. St hans på sofaen istedenfor på fest er ikke gøy. Men men.Bare to uker til termin...

Skrevet

veeeeeeeeeeeeel, off, ja jeg kjeder vettet av meg om dagen =( jeg har 4 uker til termin, så jeg bør vel ikke klage ennå ,MEN jeg har vært sykmeldt fra dag 1 i dette svangerskapet så tiden har vært lang hele veien.... nå har jeg så vondt i hele kroppen at jeg klarer nesten ikke gjøre noe heller... æææ..... kjedelig JA ;o)

*klage klage* fra meg i dag også..

Skrevet

ÅÅÅÅ jeg vil også klage litt..

holder på å bli sprøøøø....kjeder meg sååå mye, og er både sliten og rastløs samtidig!!! At det går an...buuhuuu...rett før jeg griner!!

Og dum som jeg er har jeg lest horoskopet som mer eller mindre lovte at noe skulle skje i dag..grr...hehe..

Jaja, får spise mye grillmat...naaam!

Skrevet

Ååååå GJETT om jeg kjeder meg!!!!

Regnet PØSER ned - ingenting på TV - min mor er ankommet og ordner med alt av mat, klesvask etc etc

Og så er jeg på OVERTID!!!! JM som us meg på fredag sa at her var det ikke sånn rett rundt hjørnet i forhold til modning av livmorhalksen heller!!

Aaaaargh!! alt gjør vondt og alt er k-j-e-d-e-l-i-g!! vil føde , amme og kose meg med baby jeg!!!!!!

Klage, klage, syte, syte - :0))) Deilig å få det ut her!!!!

Skrevet

Ja! En klagetråd! Denne burde være daglig! Klage, klage, syte, sutre! Vi må på butikken snart, og handle mat til i dag og i morgen, men gubben har lagt seg for å sove plutselig... Typisk! Og vi som skal til venner i kveld og "hygge oss" (vil helst være hjemme, selv om tiden går fortere når en får kommet seg ut). De har nettopp fått baby, og jeg er på overtid, så jeg orker ikke høre om hennes effektive fottrykking for at vannet gikk, og sånne "det kommer nok, det gjorde det jo for oss" greier. De fødte 5 dager før termin, så de kan bare gå og legge seg! De aner ikke hva livet (og utålmodighet) er! (ok, litt drastisk, men...)

Aner ikke når vi må gå, siden det først og fremst er hans venner, og han ligger og sover... Grr! Tror nesten jeg skal legge meg selv, bare for å gjøre vondt verre...

Klage og syte! (Deilig å få ut litt damp!)

Skrevet

i dag er jeg så trøtt .sto opp 4 i natt , fikk ikke sove.så da malte jeg lister , styra no fælt.sliten sliten sliten. ohhhhhhhhhh

Skrevet

hehe, godt å høre vi er flere ;)

nå har jeg hatt mamma'n min på besøk, spist litt, zappet litt på tv og nå har hun gått igjen og jeg sitter her med rastløse risteføtter..

venter på at trøttheten skal komme å ta meg så jeg kan legge meg..zzz..

tjohei, for en heidundranes st.hansaften!!

Skrevet

Jeg vil også være med!

Har faktisk hatt den kjedeligste dagen i mitt liv.. Orker og klarer ingenverdensting...

Skrevet

vil du være med så heng på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...