Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Hei, Datteren min fikk 3mnd vaksine på fredag for 1 uke siden. Hun var slapp dagen etter, men ingen feber. 2 dager senere kom feber, og 2 tenner oppe tittet så vidt fram. Hun er nå feber fri, men utrolig slapp, vil ikke spise, bæsjer ofte, vil bare sove, gurgler ikke så mye som hun pleier. Så å si ingenting, som om hun ikke orker. Hun gir oss et smil i ny og ne. Syntes hun virker blek også. Kan dette være etter reaksjoner på vaksinen tro? Ringte helsestasjon i går, men de hadde ikke hørt om at noen reagerte over 48 timer. Vi sitter nå å venter på å komme inn på legevakten. Jeg er så bekymret for hva det kan være, jenta er ikke seg selv:-( Kan man bli så slappe av å få tenner? Erfaringer??
<3MammaMia<3 Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jenta mi ble syk av 3 mnd vaksina. Hun fikk feber ble utrolig tett og snørrete å grein hele tiden.Hun var utrolig varm i kroppen og grein bare hvis jeg hadde på henne klær! Ble utrolig slitsomt for både mor og barn,med en gang hun hadde sovnet så våknet hun av at hun var tett og snørrete så d ble ikke så mye søvn disse dagene. Hun fikk vaksinen på en tirsdag og ble syk på fredagen,helsesøsteren mente d var vaksina som utløste dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå