mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jeg kjøpte inn masse babyline-produkter før ho ble født, men har endt opp med å bare bruke jordnøttolje i badevannet, og asan som shampoo (ble så tørr av babyline sin). Ellers bruker jeg gul vitapan som rompesalve når ho blir litt sår.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 cosmica og babyline: for dusjing Apobase og a-derma: for smøring av kroppen. Brukte natusan tidligere, var fornøyd da og det luktet godt. Men så fant jeg ut at han reagerte på de produktene + at noen sa at de inneholder stoffer som kan gjøre barnet sterilt. Så nå bruker vi ikke de produktene mere vi iallefall og vil ikke anbefale andre å bruke de heller.
snuppelure 74 Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Bruker bare shampo fra babyline og a-krem eller apobase
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Babyline olje, bad, shampoo, creme, ansiktskrem, zinkzalve og solkrem. Neutral såpe til vask. Inotyol ved ekstra sår stump. Har hendt vi har brukt blå apobase eller apotekenes badeolje.
børdi Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 babyline såpe til minsten( sånn shampo styr) ellers talkum og inotyol salve, etter behov. Vasker med våtservietter av ymse slag og lager og selv av mesoft kompresser, vann og olje... ellers ingenting.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Natusan night-bath greier.(bader om kvelden) , Natusan Soft wash til å vaske stjerten etter bæsj og A-derma Exomega.. Funker på alt
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Vasker med Mesoftservietter, aller fleste gangene uten noe annet enn vann, evt. med litt Lactasyd på. Håret vaskes med BabyLine-shampo eller en liten dråpe av vår shampo, og dersom det brukes såpe i dusjen eller badet, så blir det Lano. Er stumpen sår, så blir det veldig fort bra med litt Inotyol.
mayaya Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Vasken tar vi med mesoft og vann. Litt olje dersom det sitter litt. Småen bader ikke noe særlig, han er med meg i dusjen. Da bruker han bare vann :-) Til sår stump har vi brukt både sinksalve og talkumpulver. Etter at hormonutslettet ble borte smurte vi 2-3 ganger med ansiktssalve for å hele huden fortere. På solskinnsdager bruker vi litt solkrem Alt vi har brukt hittill har vært fra Babyline.
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 babyline. IKKE bruk natusan. det inneholder parafinnium. man kan faktisk fjerne maling med natusan sin babyolje.
FuriLaks Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 Vi bruker faktisk nesten ingenting vi, ikke fordi vi har gått inn for det, men det har ikke vært nødvendig. I badevannet har vi litt deilig olivenolje, huden blir skikkelig god og myk også lukter det ganske godt:) Våtservietter en sjelden gang og zinksalve når han er sår. Har noen tørre partier i ansiktet, så skal ut å kjøpe en fuktighetskrem, men aaaner ikke hvilken.
FuriLaks Skrevet 23. juni 2007 #12 Skrevet 23. juni 2007 Trenger man egentlig å vaske babyhodet med sjampo?
Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2007 #13 Skrevet 23. juni 2007 Bruker Dr.Greve's til å vaske med, babyline badeolje og Silulen Sinksalve til å smøre baken med. Men for det meste bruker jeg bare vann=)
--arkin-- Skrevet 23. juni 2007 #14 Skrevet 23. juni 2007 bruker babyline.. bruker også noe aderma og a krem fra apoteket
ALIICE Skrevet 23. juni 2007 #15 Skrevet 23. juni 2007 Bruker kun natusan sine. Liker spes godt night time bath såpa, håret lukter fantastisk godt av den=)
ALIICE Skrevet 23. juni 2007 #17 Skrevet 23. juni 2007 Den beste malingsfjerneren jeg vet om er faktisk A-creme! Får jeg oljebeis/maling på hendene smører jeg meg med A-creme, det går bort hver gang. Det betyr ikke at det er whitespirit i den, men at det er fett i den, det samme som med natusan sin babyolje!
Carnivale Skrevet 23. juni 2007 #18 Skrevet 23. juni 2007 Bruker Babyline. Det eneste vi har brukt opp nå i løpet av to år, og som vi kjøper påfyll av, er badesåpe og shampo. Salve har vi enda igjen av en prøvetube vi fikk på sykehuset... Tror mange bruker UTROLIG mye unødvendig salve! (en digresjon)
varg veum Skrevet 23. juni 2007 #19 Skrevet 23. juni 2007 har hamstret inn aco produkter..hørt mye bra men ikke prøvd selv enda..
smakk Skrevet 23. juni 2007 #20 Skrevet 23. juni 2007 Bruker bare lactasyd i dusjen og litt rapsolje til tørre flekker etterpå. Mesoft, vann og potetmel ved bleieskift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå