Gå til innhold

Mensmurringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper noen kan svare meg på dette.. Har de siste dagene hatt litt menssmerter, kan dette tyde på at noe er på gang eller er det helt normalt? Er i uke 32.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal smile og være glad, for det kan bety at du driver og modnes. Men ikke vær for optimist heller, for det kan likevel ta en god del tid...

Skrevet

Er det positivt å modnes i uke 32 ??????

Skrevet

Ja det var liksom det:/ Håper det tar sin tid da ja!!!

Skrevet

jeg hadde masse mensmurringer når jeg låg, mange uker før termin.

men noen dager før termin så hadde jeg mensenmurringer hele dagene... det var masrier. de startet den 7.mars å 9.mars kom gutten:)

Skrevet

Hvor mange uker før ca? Har jo 8 uker igjen til termin jeg da:/

Skrevet

Jeg fikk mensmmurringer for flere uker siden, men det gav seg igjen. Tror faktisk det oppstod i uke 31/32. Ble jo litt bekymra, da. Men nå er jeg nesten 36 uker avgårde, så det trenger tydeligvis ikke bety at noe skal skje med det første.

Skrevet

Jeg begynnte med menssmerter i uke 32, tror ikke du behøver å bekymre deg.

Jeg er i uke 38 nå

Skrevet

Jeg har masse mensmurringer hver eneste dag.............har igjen 5 uker til termin!

Skrevet

Jeg har hatt det den siste uka, er 37+3 så håper modninga er godt i gang:)

Skrevet

hmm.. jeg har hatt menssmerter så og si hele svangerskapet hittil.. er nå 28+1.. skal det være slik da? hehe ...

Skrevet

Helt normalt. :)

Holdt på sånn siden slutten av uke noen og tjue... Og her er jeg med 12 dager igjen til termin. Om du får skikkelig vondt bør du være oppmerksom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...