Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Noen andre som har det? Og vet dere om det har noe å si for fødselen? Jeg har ikke hatt noen plager med det, men ble bare informert om det når jeg gikk til fysioterapeut...
SOMMER :) Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har også skjevt bekken, fikk iallefall den "diagnosen" for endel år siden. Hadde ikke noe å¨si for fødselen fir min del. Fikk bekkenlåsning 6 mnd etter fødselen da, men vet ikke om det hadde noe med det å gjøre... :-)
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Har skjevt bekken. Hofta er virdd litt framover. Hadde ikke noe å si for fødselen for meg. Fikk endatil et stort barn. Sjevheten springer ut ifra ryggraden. Det har derimot forårsaket ganske mye plager fra bekkenet i dette svangerskapet. Spesielt fra nerver og muskler.
Venter og venter... Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Jeg fikk konstantert skjevt bekken for ca 8-9 år siden. Har tatt det opp med jordmor,og hun mener det ikke har noe å si for fødselen min. Bekkenet er ganske bevegelig,sa hun. Men hun skreiv det opp på helsekortet mitt. Jeg har heller ikke hatt noen plager med det...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har også skjevt bekken...dette springer ut fra en skjevhet i ryggraden...da jeg var yngre ble jeg nøye fulgt opp av ortopeder, spesielt i de verste vokseårene, men d stabiliserte seg sånn noenlunde heldigvis Men har fått beskjed av fysioterapeuten at d er nok skjevheten som har gitt meg så masse smerter og muskulære plager dette svangerskapet...i tillegg til bekkenløsningen...Vet ikke hva d vil ha å si for fødselen...
Marika:):) Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har også skjevt bekken og nå ble jeg ganske beroliget av å lese disse svarene:) Supre nettsider dette her assa.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Ja, jeg har og skal rett til Naprapat når jeg har födt. Det bör dere pröve, min er i alle fall helt topp!
Raych Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har skjevt bekken. Det har egentlig aldri vært noe tema i forbindelse med fødsel ettersom det ble planlagt KS sist, og det blir det nok denne gangen også Har nevnt det for legene, men de har ikke gjort noe mer ut av det ennå i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå