Gå til innhold

Dere som ha vært alene fra dag 1.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan samværsording har dere med pappaen og hvorfor?

Om han hadde ønsket 50/50 fra 3 år hadde dere gitt han det da?

Hadde dere gitt han 50/50 over hodet?

Hvorfor og hvorfor ikke?

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke samvær.

Kommer nok ikke til å gi han 50/50 med det første nei, og er ikke sikker på om jeg kommer til å gå med på det noen gang.

Er mange grunner til det, men noen av de er at han har drevet en del med dop, sviktet oss gang på gang og ikke er voksen og ansvarsfull nok.

Hvis han klarer å vise seg verdig, så er det klart at det kan taes opp til vurdering på sikt.

Men ikke slik ting er i dag, ikke enda.

Skrevet

har vanlig samvær. 50\50 kunne vært aktuelt hvis det hadde vært til det beste for barnet. det er det ikke nå, vi bor ett stykke fra hverandre. men er veldig opptatt av at de skal ha ett godt forhold, så hvis han vil se han oftere er døra åpen for det:)

Skrevet

ikke samvær her,og det er etter hans ønske.Han har ikke sett henne engang,men jeg har sagt døren er åpen her da,så jeg håper jo at dem skal ha kontakt!50/50 hadde jeg aldri gitt han,syns ikke det er gunstig for barnet jeg-bo i en bag nesten.Men det blir uansett ikke aktuelt her da,for vi bor veedig langt i fra hverandre!

Skrevet

Han er på besøk hos oss noen timer en gang i uken. Han bor en time unna, så blir ikke så lett å komme oftere. Jenta mi er 5 mnd og tar ikke flaske, så er jo ikke bare bare å sende henne avgårde uansett.

Vi skal trappe opp etterhvert, i hennes tempo, har snakket litt frem og tilbake om det, ikke bestemt noe fast. Tar det som det kommer.

Når hun blir større satser vi på en annenhver helg-ordning. Den faste ettermiddagen i uka dropper vi da det ikke er gjennomførbart med tanke på jobb/barnehage/reiseavstand.

50/50 er ikke aktuelt. Synes ikke det er til det beste for barnet, og der er vi heldigvis enige, så slipper den krangelen..

Tror 50-50 passer best når foreldrene skiller lag etter noen år, bor i samme nabolag og ikke minst har en god tone seg imellom.

Skrevet

ikke noe samvær.. han bor i thailand.. skal kanskje møte henne neste sommer når vi skal dit på ferie :))

Skrevet

pappaen og snuppa har ingen kontakt han har sett henne 3 ganger men er ikke mer interisert en det.

hvis han en dag kommer og vil ha ansvar så kunne han muligens hatt henne en helg eller no men ikke mer nettopp fordi han dumpa meg da jeg var i 3 mnd og han har aldri ringt eller besøkt oss.

vil han skal ha kontakt med snuppa men han vil jo ikke så får ikke gjort så mye...

Skrevet

50/50 er ikke akuelt. jeg mener at barnet trenger ett sted som virkelig er "hjemme", og det blir det ikke av å måtte bo ett sted en uke, og ett annet sted neste uke. han har henne annahver helg, og noen timer hver onsdag. det får holde...så er ho bare 4 mnd da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...