ano`num *17.03.10* Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Hva skjer? Har prøvd flere ganger, men får bare beskjed om at betalingen ikke ble godkjent. Husker ikke helt hva der stod.... Har også prøvd et par ganger med et annet kort. Der er penger på konto`ene. Hva er det jeg gjør feil? Har da alle nr`ene på riktig plass, og i riktig rekkefølge. Flere enn meg som ikke får det til?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Skriver du d verifiseringsnr riktig og?? Husker ikke helt om d er d d heter, men de 3 sifrene som står litt på snei nede på høyre side på kortet ditt??? D er ofte grunnen til at d ikke går...
ano`num *17.03.10* Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 De skulle ha et kontrollnr. I følge bilde de har av et kort på sida, skal det stå der signaturen er. Jeg har brukt nr jeg har der. Prøvde også med et kontrollnr som står i rubrikken lengre oppe. (Sammen med gyldighetsdato, fødselsnr, kontonr og kontroll nr) Finner ikke noe annet nr på kortet. (Har sparebanken møre)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 D er d nr der signaturen din er ja...de tre siste sifrene av d nr tror jeg hvis jeg ikke husker helt feil...
ano`num *17.03.10* Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2007 Snakket med pappa (som har samme bank) og han sier også at det er de sifrene. Likevell funker det ikke?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Merkelig da...ta kontakt m banken din på mandag og si at d ikke virker å betale m d på internett...kjedelig da... Håper de får ordnet d
ano`num *17.03.10* Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2007 Er navnesutten et sikkert firma? Får vi det vi betaler for? Fikk nesten kjeft med pappa. Dette ville han aldri gjort. Uten å _vite_ hvem betalingen gjekk til og at en virkelig får det en betaler for. Selv handler han bare hos godt kjente firma her i Norge. Må innrømme jeg tenkte tanken selv også. Når jeg bare putter inn de opplysningene der, kan de vell trekke ønsket beløpe fra konto? Ikke problem for noen som kan det og trikse det til akkurat....
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har brukt de...Fikk så absolutt d jeg betalte for, innen en uke etter jeg sendte bestillingen...Ingen svindel der nei...er nok ikke så enkelt tror jeg...Visa har jo gode systemer for betaling via internett...og nå har de fleste banker også laget sikrere systemer...til nå har jeg måttet "plotte" inn et egenlaget passord for å få betale, og så hørte jeg for ikke lenge siden at heretter måtte man begynne å bruke kodekortet for å betale på internett...men d er jo min bank da...
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Mange har flere siffer bak på kortet, det er ofte bare de 3 siste som blir brukt, de står sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå