Stolt mor til 4 skjønne gutter Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Da var den positiv etter en tøff ma i februar. Så nå krysser jeg alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen.. Nervepirrende mnd jeg har foran meg, mistet i 12 uke sist gang. Sender baby støv til alle dere som trenger det så sårt. Klem fra meg
*Vi blir 5* Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Grattis! Så moro! Selvfølgelig går det bra denne gangen! Lykke til med den voksende spiren i magen! =))
Vårgutten-08 <3 Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Gratulerer så mye!! Denne gangen går det nok bra skal du se:)
beby?? Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 krysser fingrene for att deg går bra nå da=) takk for bebystøv, tar litt jeg=) masse igjenn til dere andre som har pøvd lenge enn meg å dere andre nå syntes jeg det er oss alle her inne sin tur jeg=) hihi
Lillegull og spiren Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Så heldig du er:) ønsker deg masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå