varg veum Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 vi satser på å grille litt å sånn men iogmed at det bare er en uke til termin blir det nok stille og rolig i dag ja...
Tulletutta Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Skal ha sein vakt eg så det så, så her blir det stell og do besøk for min del.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Vi skal ut til en kompis av oss...Han har litt for mange penger denne mnd tydeligvis, og har invitert til fest m alt spandert, både mat og drikke... Håper på en koselig kveld
Malla86&Amalie07 Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Planen var å føda, menne jenta mi vil ikkje ut enno ser da ut so. Terminen er i dag.
mamamaren Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Ja, føde står i min almanakk, så det først og fremst (to dager over). Ellers ut med et vennepar som fødte 5 dager før termin, 3. juni. Hyggelig (bittersweet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå