Gå til innhold

planer i dag på st.hans da??


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi satser på å grille litt å sånn men iogmed at det bare er en uke til termin blir det nok stille og rolig i dag ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha sein vakt eg så det så, så her blir det stell og do besøk for min del.

Skrevet

Vi skal ut til en kompis av oss...Han har litt for mange penger denne mnd tydeligvis, og har invitert til fest m alt spandert, både mat og drikke...:) Håper på en koselig kveld :)

Skrevet

Planen var å føda, menne jenta mi vil ikkje ut enno ser da ut so. Terminen er i dag.

Skrevet

Ja, føde står i min almanakk, så det først og fremst (to dager over). Ellers ut med et vennepar som fødte 5 dager før termin, 3. juni. Hyggelig (bittersweet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...