Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle her inne, og takk for sist til tidligere BIM-medlemmer!

Det er meldt regn i en uke fremover og jeg har nettop erfart at paraply og barnevogn er en dårlig kombinasjon ; - ) Noen som vet om en butikk i Oslo hvor de selger fint regntøy? Noe litt mer stilig enn Helly-Hansens villmarks-dress? Drømmer om en fin trench coat-aktig sak eller en fargerik frakk av noe slag. Noen som har sett noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, og takk for sist - godt vi fikk tatt park-tur før dette regnet satte inn: )

Jeg har tenkt akkurat det samme som deg - jeg må kjøpe regntøy, men vil helst unngå den typiske regndressen. Så også for meg en eller annen frakk av noe slag, så jeg kommer til å være "flue på veggen" på dette innlegget så kanskje jeg slipper å løpe byen rundt etter den. Håper mange har gode tips å komme med da!

Skrevet

Ooops, jeg er en av dem som bruker Helly Hansen når jeg er ute med snuppe og vogn... HH kommer i andre farger enn villmarksgrønt :) Skogstad har regntøy i knæsje farger også!

Skrevet

Hehe - jeg tenkte jeg skulle være hjelpsom, og søkte på regnfrakk og dame - da kom det opp mye rart, gitt!

fniis - c",)

Ser de andre over her har vært til mer hjelp!

Skrevet

Ilse Jacobsen! Kjempeflotte støvler og stilig regnfrakk. Finnes i både brun og sort, i tillegg til mange mer spreke varianter.

Men veeeeldig Oslo Vest-antrekk da ;-)

Skrevet

HH er kjekt det altså;=) Jeg stjeler eldstemanns røde jakke når jeg og tutta skal ut på tur i grisevær!

Skrevet

Bergans har en fin trench coat i gore tex- men koster 2000-3000 kr (men så har man den i åresvis, da). G-sport fører den vissnok.

Skrevet

Takk for gode innspill!

Det ble en Ilse Jacobsen regnfrakk og Viking gummistøvler.

Klarte ikke å finne så mange butikker som solgte IJ. Kun Ambiente på CC vest og Karl Johan, og de hadde lite utvalg av størrelser.Dro defor på Ski Storsenter. Skoene kjøpte jeg på Den Kule Mage på Grünerløkka. De var veldig søte og halv pris av IJs støvler.

Ikke meningen å rakke den på Helly Hansen. Smak og behag, det : - )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...