lenej :o) Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 han finn ikek ro å sove nå!! er 26 grader ute, i skyggen, grøsser over de laaangt over 50 som er i sola her på verandan min.. han ligg nå inne på rommet sitt, i senga sin, da hannes rom er i skyggen helt til ettermiddagen.. håper han finn lille formiddagsluren sin.. han har drukket en MASSE vann idag, for det er såååå varmt her!!! klage ikke da, eg kose meg jo. syns bare så synd i den varme babyen min!!
Zyan Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Hvor bor du? Fryser jeg, det øsregner og har gjort siden igår morges.. bare 12 grader her..østlandet
lenej :o) Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 en vifte gir ikke kald luft, den bare blåser rundt på den varme... nord troms men, tok han opp, så han sitt her lamme meg, får se om han vil sove etterpå. han har ingen klær på seg, å er kjempevarmt her! men vi overleve, sommern er jo kommet, ingenting er jo bedre enn det?
Zyan Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Dette hjelper vel ikke deg og baby, men jeg er misunnelig her jeg sitter med ullpleddet. Jeg vil ha sooommer jeg og...!
Lillesnuppis Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Hvor gammel er babyen din da? Gi han ett bad og ta på han bare bleia så finner han nok roen :-) En vifte kan hjelpe jo. Hadde det hos min venninne for noen helger tilbake da det var så varmt her på Østlandet. Å det hjalp oss på natta....
Embla72 Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Slitsomt når babyen ikke får sove pga varmen da, men NYT det. Her på Østlandet er det sprutregn og iskaldt... Sender litt skyer opp til deg så babyen får sove jeg, så kan du sende litt sol ned ;-)
lenej :o) Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2007 nei, trur eg skal få pappan hjem, så han kan få vett i seg, å skaffe en varmepumpe.. med klima-anlegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå