Gå til innhold

hjelp meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en angrepille i natt, men nå angrer jeg på at jeg tok den, er det noe jeg kan gjøre med det???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke den.. den er jo oppløst i magen...

Skrevet

Var det Norlevo du tok ? Den består av to piller. De har ingen effekt om du bare tar den ene. For EN tablett gir en ufarlig hormondose, men TO tabletter framkaller en tidlig abort.

Så en er ikke farlig, bare IKKE ta den andre du. Lykke til

Skrevet

er det noe og.. viste jeg ikke.. he he

Skrevet

det var bare en pille....

Skrevet

men hvis eggløsningen allerede har vært,tror jeg hadde det i går eller dagen før,fungerer den da? Hindrer den eggløsning eller hindrer den det befruktede egget i å feste seg???

Skrevet

Visst du skal ha en fullstendig virkninga av Norlovo skal du ta den første pillen 12 - 36 timer etter ubeskyttet samleie og den andre pillen 48 - 72 timer etter den første.

Om du bare tar en pille vil kroppen få tilført en liten dose progestoron, og er du gravid vil alt bare forsette som vanlig..

Om du ta begge to som forklart ovenfor vil kroppen ha så stort nivå av progestoron av de hormonene du har fra før, vil komme i så stor overbalanse, at egget ikke vil feste seg.

Norlevo hindrer ikke eggløsning.

Skrevet

ok... den norlevo pakken jeg kjøpte inneholdt kun 1 tablett... tok den ca 33 timer etter samleie og hadde eggløsning den dagen jeg tok tbl på natta... men da er det sikkert forseint... snufs. Panikken tok overhånd i noen sekunder. Passer litt dårlig, men det passer jo aldri 100 % å bli gravid... Gud som jeg angrer:(

Skrevet

Visste ikke at det var Norlevo med bare en tablett, fikk du ikke beskjed om at du skulle ta to ?

Skrevet

kun en tbl i pakken ja... slo opp på felleskatalogen, sto også en tbl der...

Skrevet

er kun en tablett i norlevo pakkene nå....dem har endra litt på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...