Gå til innhold

Tips til noe å gjøre i Trondheim i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen med en 5 åring og en baby på 7 uker?? Er helt blank på hva vi skal finne på! Så tips taes i mot med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Sirkus på Lade, kl 15 og 18... Kanskje ikke for babyen, men men...

Annet... Zitrus Lekeland er fint :)

Der kan jo du og minste bare sitte i en sofa og slappe av, mens 5åringen leker...

Skrevet

Vurderer zitrus.. Sitte i sofan mens hun leker?? hihi, nå nei, den går ikke i dag. Hun har ligget syk siden tirsdag, så nå har hun masse energi å bruke opp hihi

Skrevet

Zitrus lekeland, Pirbadet, Voll besøksgård, Vitensenteret.

Skrevet

Jeg ville invitert med meg ei venninne av 5-åringen og gått på Zitrus.

Så kan du kose seg og slappe av i sofaen på Zitrus, mens de to venninne leker og herjer vilt.

Du kan drikke kaffe, lese blad, spise kake og bare slappe av med god samvittighet ;)

Skrevet

Vi skal ta turen til Burger King på Tunga i ettermiddag, svi av etpar timer der, så kan ungene leke i apparatene... Det er jo også ett alternativ :)

Orker ikke være så flink og sporty i dag, skulle gjerne tatt på en tursekk, og gått langt med piknikk sammen med trollene mine men...

Skrevet

Blir burger king på tunga på oss også i ettermiddag. Sambo er borte å spiller fotballkamp så han kommer ikke hjem før i kveld en gang =(

Kjipt når det regner også, hadde det vært sol hadde det vært greit å vært ute. Hun har mange hun leker med ute her, men bare ei som tørr å være med inn hos oss, og omvendt...

Skrevet

Siden det er St.Hans i dag, så vet jeg det foregår noe for hele familien på Sverresborg, men det er vel først om ettermiddagen/kvelden, tror jeg. Og du lurte vel på dagtid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...