ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Sammen med en 5 åring og en baby på 7 uker?? Er helt blank på hva vi skal finne på! Så tips taes i mot med takk
yinyang Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Det er Sirkus på Lade, kl 15 og 18... Kanskje ikke for babyen, men men... Annet... Zitrus Lekeland er fint Der kan jo du og minste bare sitte i en sofa og slappe av, mens 5åringen leker...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 Vurderer zitrus.. Sitte i sofan mens hun leker?? hihi, nå nei, den går ikke i dag. Hun har ligget syk siden tirsdag, så nå har hun masse energi å bruke opp hihi
Katja Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Zitrus lekeland, Pirbadet, Voll besøksgård, Vitensenteret.
Katja Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Jeg ville invitert med meg ei venninne av 5-åringen og gått på Zitrus. Så kan du kose seg og slappe av i sofaen på Zitrus, mens de to venninne leker og herjer vilt. Du kan drikke kaffe, lese blad, spise kake og bare slappe av med god samvittighet
yinyang Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Vi skal ta turen til Burger King på Tunga i ettermiddag, svi av etpar timer der, så kan ungene leke i apparatene... Det er jo også ett alternativ Orker ikke være så flink og sporty i dag, skulle gjerne tatt på en tursekk, og gått langt med piknikk sammen med trollene mine men...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2007 Blir burger king på tunga på oss også i ettermiddag. Sambo er borte å spiller fotballkamp så han kommer ikke hjem før i kveld en gang =( Kjipt når det regner også, hadde det vært sol hadde det vært greit å vært ute. Hun har mange hun leker med ute her, men bare ei som tørr å være med inn hos oss, og omvendt...
happybirthday Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Siden det er St.Hans i dag, så vet jeg det foregår noe for hele familien på Sverresborg, men det er vel først om ettermiddagen/kvelden, tror jeg. Og du lurte vel på dagtid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå