Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Jeg og min samboer har blitt enige om at vi ikke skal ha flere barn nå. Jeg måtte slutte på p-pilla for 3 dager siden pga jeg fikk så bivirkninger av de. Så da ble vi enige om og bruke kondom men så hadde vi sex i går og da uten kondom han hoppet ikke av i svingen heller. Så hvor sjanse er det på og bli gravid så kort tid etter p-pille slutt? Vil han ha flere barn siden han ikke hoppet av i svingen før det gikk for han? Har nevt at det kan hende at jeg blir gravid nå siden han ikke brukte kondom eller noe. Og da sier han bare jaja og smiler litt. Skjønner ingenting jeg hehe.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Skal snakke med han enten i kveld eller i morra for vi får besøk i dag og jeg vil ikke masse så mye på han nå for han er syk nå.
Embla72 Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Eller han rett og slett at han er litt umoden og tenker at "det skjer ikke meg"? Sjansen for å bli gravid er alltid til stede når man ikke bruker prevensjon, men hvor stor sjansen er etter 3 dager uten pille vet jeg faktisk ikke. Men vil du ikke ha barn, så hadde det nok vært lurt å "safe" med kondom neste gang :-)
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Jeg ville tatt det som et hint, tenk om han går rundt og drømmer om et nytt barn! Men har DERE blitt enige, eller har DU blitt enig med deg selv? Vil ikke henge ut deg på noen måte, men ser bare mulighetene ) Hvor mange barn har dere?
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Vi begge ble enige om og ikke få flere barn nå. Har bare ei datter på snart 2 år (slutten av mnd).
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Oki. Kanskje han rett og slett glemte seg:) Men ta en prat med han så finner du nok ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå