andregangsmor78 Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Har tenkt meg ut i kveld etter jeg har lagt lille gull og han våkner da i 7 tida i morgen(om han gjør som han har gjort i flere mnd.) han bruker da å få pupp før han får brødskive. spørsmålet er: hvor mye kan jeg drikke i kveld om jeg skal amme i morgen? kl 7 eller kanskje bare ta brødskive da, å vente med pupp til neste måltid i 12 tida. Noen som har peil, skal jo ut av helt ut av blodet.. Han er 9 mnd, så nå har jeg lyst ut en tur ;o)
Shoosa Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Du får samme promille i morsmelken som i blodet. Nå er det jo individuelt hvor fort promillen går ut, men ett glass vin eller kanskje to burde gå greit. Bare husk på at du ikke har fått i deg alkohol på ni måneder pluss alderen til ungen (sånn omtrent, hvertfall), så du kommer sannsynligvis til å bli påvirket ganske fort. Men hvis du slutter å drikke i elleve-tolv-tiden, går det aller meste av alkoholen ut igjen til klokken syv. Så sant du ikke drikker deg fullstendig apedritings Du kan lese mer her: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=54
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Ville bare si at du må kose deg:o) dette fortjener du:o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå